امروز : 31 فروردین 1403

تعریض جاده بابلکنار به شیرگاه آغاز شد

فرماندار بابل از آغاز تعریض جاده گردشگرپذیر بابلکنار به شیرگاه در جنوب این شهرستان با اعتبار ۵۵ میلیارد ریالی خبر داد

کد خبر : 87544 30 مهر 1398
پ

فرماندار بابل از آغاز تعریض جاده گردشگرپذیر بابلکنار به شیرگاه در جنوب این شهرستان با اعتبار ۵۵ میلیارد ریالی خبر داد... ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، ولی زاده ، معاون استاندارو فرماندار ویژه این شهرستان در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت :  جاده بابلکنار به خاطر جاذبه های گردشگری و جنگل‌های هیرکانی از یک طرف و وجود دو سد بزرگ البرز و سنبل رود از پرترددترین مسیرهای گردشگرپذیر شهرستان بابل است که خوشبختانه با نگاه مثبت دولت برای تعریض آن اعتبار تخصیص یافت  و فاز اول هم به طور حدود ۶ کیلومتر از روستای درونکلا آغاز شده است.

وی مدت قرارداد این طرح را ۲۰ ماهه اعلام کرد و افزود : در یک سال اخیر حدود ۴۰ طرح  در حوزه راه و شهرسازی در بابل با اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی شد که ۸۰ درصد این طرح ها پایان یافته و افتتاح شدند و تکمیل بقیه هم ادامه دارد.

تعریض جاده بابلکنار به شیرگاه از مطالبات چند دهه ای مردم منطقه بود .

طبیعت بابلکنار(بزچفت)، سد سنبل رود، آستانه سید علی کیا سلطان، هفت آبشار تیرکن، آستانه امامزاه عباس(ع)، سد البرز و جنگل های سربه فلک کشیده، رودخانه های بکر و وجود کوه ها و دشت های چشم نواز از جمله جادبه های گردشگر پذیر مسیر بابلکنار به شیرگاه و سوادکوه می باشد که سالانه میزبان دهها هزار نفر از اقصی نقاط کشور می باشد.

اشتراک گذاری
پیوند ها