امروز : 4 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار میاندورود به مناسبت هفته بیمه سلامت

حسین منفردی طی پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت

کد خبر : 87602 2 آبان 1398
پ

فرماندار میاندورود طی پیامی به شرح زیر هفته بیمه سلامت را تبریک گفت ‎


پیام تبریک فرماندار میاندورود به مناسبت هفته بیمه سلامت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود ،حسین منفردی ،سرپرست فرمانداری میاندورود، طی پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است: 

بسمه تعالی
سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی، یکی از جلوه‌های دور اندیشی دولت تدبیر و امید برای مردم شریف ایران اسلامی است.

اکنون سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمان کشور است که با تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تلاش دارد تا پوشش بیمه سلامت همگانی را در کشور تکمیل نموده و با حفظ کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع خود و خرید راهبردی خدمات سلامت موجبات رضایت بیمه‌شدگان را فراهم نماید تا گام ارزشمند دیگری در راستای اقدامات دولت تدبیر و امید برای تقویت حمایت‌های اجتماعی و ارتقاء سلامت جامعه بردارد .

نامگذاری   3الی 9آبان به نام هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی است تا با تبیین اهمیت و جایگاه بسیار مهم بیمه سلامت و نقش آن در تحقق توسعه پایدار بر بستر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرائی با استفاده از برنامه ریزی های منسجم و کلان می باشد.

بدون شک جامعه سالم، بستر ساز توسعه و رشد و شکوفائی کشور در تمامی زمینه هاست از این رو پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه در دولت تدبیر و امید، اقدامات و برنامه های ارزنده ای در جهت بهبود و ارتقای بیمه سلامت و افزایش امید به زندگی صورت گرفت.

همسو با این رویکرد، در شهرستان میاندورود نیز شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری در حوزه بیمه سلامت هستیم که از مدیریت و پرسنل اداره بیمه سلامت شهرستان سپاسگذارم.

فرارسیدن هفته بیمه سلامت که به منظور پاسداشت خادمان سلامت و آگاهی مردم عزیز از اقدامات در عرصه پوشش همگانی بیمه برگزار می شود را ارج می نهیم.

حسین منفردی
سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود

 

اشتراک گذاری
پیوند ها