امروز : 5 اردیبهشت 1403

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت تسریع در خدمات رسانی به منطقه پشت کوه بخش چهاردانگه ساری

کد خبر : 87735 8 آبان 1398
پ

مهدی رازجویان بر حل مسایل و مشکلات منطقه پشت کوه بخش چهاردانگه ساری و ضرورت تسریع در خدمات رسانی به این منطقه در جلسه ای که بهمین منظور تشکیل شد، تاکید کرد. ‎ ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه بررسی مسائل و مشکلات منطقه پشت کوه بخش چهاردانگه که با حضور فرماندار مرکز استان، شهردار ساری، مدیران کل راه و شهرسازی، آب فاضلاب روستایی و شهری، منابع طبیعی و آبخیزدایر استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استانداری مازندران برگزار شد با عنوان اینکه هیچ عذری در عدم خدمت رسانی به مردم چهاردانگه پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان از جمله گاز و آب می بایست اهتمام ویژه ای نسبت به حل مشکلات و معضلات موجود در چهاردانگه داشته باشند چراکه رفع مشکل  کمبود آب و عملیات گازرسانی از مهم ترین مطالبات مردم این بخش می باشد.

وی افزود: شرکت گاز استان موظف است نسبت به ترمیم و مرمت کانال های حفر شده در خطوط لوله گذاری اقدام مساعد و مناسب صورت دهد.

رازجویان تصریح کرد: با اقدمات جهادی و مناسب می بایست طوری عمل کنیم تا مردم منطقه پشت کوه چهاردانگه طعم خدمت رسانی را بچشند و احساس تبعیض نکنند چرا که نارضایتی مردم به پای دولت و نظام نوشته می شود.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها