امروز : 9 فروردین 1403

نشست فرماندار شهرستان کلاردشت با مسؤلین شهری

کد خبر : 87771 10 آبان 1398
پ

نشست فرماندار شهرستان کلاردشت با مسؤلین شهری ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری :

صبح امروز دهم آبان ماه نشست کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت به همراه دکتر حاج قاسم احمدی نماینده مجلس شورای اسلامی ، حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه ، معاونت فرمانداری، بخشدار مرکزی ،  فرماندهی انتظامی با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلاردشت در محل فرمانداری برگزار شد .

در این نشست فرماندار شهرستان کلاردشت ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ماه ربیع اول با بیان اینکه شوراهای اسلامی اتاق فکر مردم برای توسعه شهر می‌باشند گفت : مردم تشنه خدمت صادقانه و کار سالم هستند وشوراها ظرفیت مناسب برای خدمت رسانی به مردم است و اگر شوراها می‌خواهند موفق باشند باید پشتوانه خود را که مردم هستند از دست ندهند و این پشتوانه در صورتی حفظ می‌شود که شوراها صادقانه در مسیر قانون کار کنند و حرکت نمایند .

پولادی با تاکید براینکه شوراهای اسلامی شهر محل اختلاف و تنش نیست افزود : ملاک نظارت و عملکرد شوراها ، قانون است و دو دستگی و دخالت در امور اجرایی ، آفت کار شوراها است .

در ادامه دکتر حاج قاسم احمدی نماینده مردم شریف شهرستان های کلاردشت، چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : شوراها حلقه میانی ای هستند که باید مردم و خواسته‌های مردم را به تصمیم گیران شهری ، شهردا ر، بخشدار ، فرماندار و حتی نماینده مجلس پیوند دهند ، و برای این همفکری و همکاری گزینه‌ای بهتر از تعادل فکری ، منطقی ودوری از افراط و تفریط نمی تواند باشد .

حجت السلام والمسلمین غفاری امام جمعه  شهرستان کلاردشت با بیان اینکه  تفاهم و همدلی اعضا؛ منشأ خیر و صلاح است اظهار داشت : برای کسب توفیق در وظایف شوراهای اسلامی ، شرط اول آن است که اعضای شوراهای اسلامی هر شهری در عمل با یکدیگر تفاهم و همدلی داشته باشند و برای مردم منشأ خیر و صلاح شوند .

 در ادامه این نشست اعضای شورای اسلامی با حضور نماینده مجلس و مسئولین شهرستان به بررسی مشکلات شهر و بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها