امروز : 10 فروردین 1403

زنگ پدافند غیر عامل در شهرستان میاندورود با حضور معاون پدافند کشور و معاون استاندار مازندران نواخته شد

سر دار آل اسحاق در مراسم نواختن زنگ پدافند غیر عامل در میاندورد بیان کرد:پدافند غیر عامل به دنبال رفع نیاز های اساسی مردم است

کد خبر : 87850 12 آبان 1398
پ

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:اگر مصون سازی اتفاق نیفتد ،فرصتها از بین می رود و مردم متحمل هزینه اضافی می شوند ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندرود، صبح امروز زنگ پدافند غیر عامل با حضور سردارآل اسحاق ،معاون هماهنگی پدافند غیر عامل کشور، دکتر حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ،حسین منفردی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود و مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران و نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، دادستان فرمانده سپاه و فرمانده اتنظامی و جمعی از مدیران میاندورود وشهردار و اعضای شورای شهر سورک در دبیرستان برکت شهر سورک نواخته شد

سردار آل اسحاق معاون هماهنگی پدافند غیرعامل کشور در این مراسم با بیان این که پدافند غیر عامل به دنبال رفع نیازهای اساسی مردم است عنوان کرد:پیش بینی درست و استفاده از تجربه و تفکر نخبگان و تدابیر مناسب برای مقابله با تهدیداتی که پیش روی ماست باید انجام شود.

آل اسحاق عنوان کرد :هر وقت حرفی از دفاع می زنیم همه افکار به سمت دفاع مقدس می‌رود که این امری طبیعی است. ولی وقتی تهدیدات جدی تر، پیچیده تر و غیرنظامی و فن آوری می شود، تفکر و اندیشه دفاعی ما متفاوت می باشد.

معاون هماهنگی پدافندغیر عامل کشور اظهار داشت: ما نیازمند زیرساخت‌هایی در استان هستیم که در زمان بحران، هر استان به طور خودکفا مشکلات خود را رفع کند.

حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این جلسه اظهار داشت:اگر قرار باشد در همه حوزه‌ها توفیق داشته باشیم باید در حوزه فرهنگ موفقیت حاصل شود.

جانشین شورای پدافند غیر عامل استان مازندران بیان کرد: اگر مصون سازی اتفاق نیفتد، فرصت ها از دست می رود و مردم متحمل هزینه اضافی نمی شوند.

حسن نژاد ضمن تاکید بر پایداری ملی و توسعه پایدار تصریح کرد: اگر پایداری ملی اتفاق بیفتد هزینه نگهداری پایین می آید و این یعنی فرصت استفاده درست از یک آیتم ، جلوگیری از هدر رفت فرصت های دیگر می باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اگر بر روند موجود تسلط داشته باشیم، در زمان رخداد جدید می توانیم،ضمن حفظ وضع موجود ،به پایداری بیشتر برسیم .

حسن نژاد در ادامه عنوان کرد: اگر امروز ما نیازجامعه به پایداری سازی و مصون سازی را درست درک نکنیم و از منابع زیستی استفاده بهینه نکنیم، هیچ وقت به توسعه پایدار نخواهیم رسید.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها