امروز : 5 اردیبهشت 1403

فرماندار قائم شهر در همایش تجلیل از بهورزان شهرستان:

آموزش باعث ارتقا و به روز کردن می باشد

کد خبر : 87883 12 آبان 1398اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، همایش تجلیل از بهورزان شهرستان با حضور یوسف پور فرماندار قائم شهر برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، همایش تجلیل از بهورزان شهرستان با حضور یوسف پور فرماندار قائم شهر برگزار شد.

فرماندار قائم شهر گفت: در حوزه حفظ سلامت، بهورزان عزیز از مجموعه تیم پزشکی جدا نیستند و مسئولیت مهمی را عهده دار می باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید با رغبت حفظ سلامت، برنامه هایی از قبیل اینکه بیمار در هنگام درمان فقط به فکر درد خود باشد و دغدغه ی خاطر دیگری نداشته باشد، وجود داشت که این به نوبه خود بسیار زیبا و مقدس است.

فرماندار قائم شهر عنوان کرد: بهورزان به دلیل آن که مباحث اولیه بهداشتی را عهده دارند دارای وظیفه سنگینی هستند که حضورشان باعث ارتقا شاخص های بهداشت سلامت شده است.

این مسئول گفت: بهورزان در سطح روستاها علاوه بر انجام وظیفه خود، به دلیل مراجعات و ارتباطات حاصله در جایگاه امین بودن مردم نیز قرار می گیرند و این موضوع در مواقع مختلف تاثیرات به سزائی دارد که باید از این موقعیت به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: به عقیده بنده آموزش باعث ارتقا علمی افراد و به روز شدن سطح دانایی آن ها می شود و بهورزان عزیز نیز با تکیه بر آموزش مستمر، سعی بر افزایش اطلاعات و به روز کردن آن ها داشته باشند تا بتوانند در کار خود موفق و بهتر عمل نمایند.

شایان ذکر است در پایان نیز از بهورزان نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها