En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری:

وفاق و همدلی مهم ترین نیاز امروز مازندران برای توسعه و شکوفایی است

کد خبر : 87945 16 آبان 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، در جلسه شورای اداری استان که بمنظور تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، ائمه جمعه استان، نمایندگان مجلس و مدیران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، گفت: مازندران امروز؛ بیش از هر زمان دیگری به وحدت نظر، هم افزایی و تعامل برای پیمودن مسیر اعتلا و آبادانی نیاز دارد. ‎

 

احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری مازندران که به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه چهل ساله آیت الله طبرسی، گفت: همه شاهد تلاش شبانه روزی آیت الله طبرسی در کسوت امام جمعه ساری و نمایندگی رهبر معظم انقلاب بودند. شاه بیت این تلاش، ایجاد همدلی و تسهیل امور و پرهیز از اختلافات و حاشیه ها و واگرایی که مشکل همیشگی مازندران بود، می باشد. مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که برای اعتلا و آبادانی مازندران نیازمند هم افزایی و وحدت نظر هستیم، افزود: بحمدالله حجت الاسلام محمدی لائینی نیز دارای مشی اعتدالی، همراهی و ایجاد وفاق برای توسعه پایدار در مازندران با بهره گیری از همه ظرفیت ها و سلایق سیاسی است و با شناختی که از ایشان داریم دلگرم هستیم که ایشان نیز موجبات نزدیکی بیشتر سلایق مختلف را فراهم خواهند کرد.

حسین زادگان با قدردانی و تشکر از عنایات رهبر معظم انقلاب به مناطق مختلف مازندران و اعتباراتی که اخیرا برای پروژه های ورزشی در غرب استان عنایت کرده اند؛ یادآور شد: مازندران در طول سال شاهد ۵۰ میلیون جمعیت شناور است و در این خصوص نیز نیازمند توجهات ملی و عنایات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه مازندران امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وفاق و همدلی است، اظهار داشت: باید با اتحاد و تعریف منافع مشترک و به میدان آوردن همه قابلیت ها؛ مازندران را بسازیم و در این مسیر، همه به یک اندازه مسئولیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز دشمن پس از شکست در عرصه اقتصادی و سیاسی به دنبال ایجاد ناامیدی و گسست میان مردم و حاکمیت انقلاب است، عنوان داشت: از آیت الله لائینی نماینده جدید ولی فقیه در استان نیز انتظار داریم در تمامی مسائل راهنمای مسئولان باشند و موجبات آرامش را همانند گذشته برای استان فراهم نمایند.

حسین زادگان همچنین از نهاد رهبری تقاضای همراهی برای توسعه مازندران را کرد و گفت: همواره رهبری انقلاب در توسعه و مشکل گشایی مردم استان حضور پررنگ داشته اند و سایه معظم له در برطرف کردن مشکلات استان گسترده بود.

استاندار مازندران به مشکلات پسماند در استان اشاره کرد و عنوان داشت: علاوه بر این که دولت اعتبارات خوبی برای حل مشکلات پسماند اختصاص داده، از دفتر رهبری نیز تقاضا داریم همانند طول انقلاب مازندران را به طور ویژه ببینند.

وی به بحث منطقه آزاد و اختلافات کارشناسی برای تحقق آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه در چند سال پیش این طرح با مشکلاتی مواجه بود که اکنون در مسیر برطرف شدن است و در دولت مورد موافقت قرار گرفت و امیدواریم در قالب لایحه بزودی تقدیم مجلس شود.

رئیس شورای اداری استان با اشاره به افزایش رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری مازندران، یادآور شد: منشور نانوشته همکاری، هم افزایی و تعامل برای توسعه استان با همه مدیران، مسئولین و ارکان قدرت در مازندران دنبال می کنیم.

گفتنی است هفته جاری آیت الله نورالله طبرسی پس از ۴۰ سال امامت جمعه مازندران و ۲۰ سال نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران به دلیل بیماری از سمت خود استعفا داد. 

مقام معظم رهبری روز چهارشنبه در حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ محمّدباقر محمدی لائینی را به نمایندگی ولی‌ فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری منصوب کرد.

مراسم امروز با حضور آیت الله محمدمحمدی گلپایگانی، ریاست دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری