امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان ساری انتصاب نماینده ولی فقیه در مازندران را تبریک گفت

کد خبر : 87955 16 آبان 1398
پ

فرماندار مرکز استان مازندران در پیامی ضمن سپاس و تکریم از حضرت آیت الله طبرسی انتصاب آیت الله محمدی لائینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری تبریک و تهنیت گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرماندری شهرستان ساری، فرماندار مرکز استان مازندران در پیامی ضمن سپاس و تکریم از حضرت آیت الله طبرسی انتصاب آیت الله  محمدی لائینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری تبریک و تهنیت گفت.

 

حضرت آیت الله محمّدباقر محمدی لائینی
نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری
سلام علیکم
ضمن سپاس و تکریم از عالم مجاهد و فرهیخته، حضرت آیت‌الله نورالله طبرسی که از پیشگامان صدیق انقلاب اسلامی و یار و همراه همیشگی رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله ) با عمری مجاهدت و تلاش مجدانه و خالصانه‌ای که ایشان در راه تحقق ارزش‌های اسلامی و منویات ولی فقیه در استان علوی و شهید پرور مازندران داشتند، انتصاب شایسته حضرتعالی را که از چهره‌های شاخص، برجسته علمی و از خانواده عالم‌پرور و آشنا با دغدغه‌های مردم شریف استان شهید پرور و پر افتخار مازندران می‌باشید را از سوی مقام معظم رهبری به این مسئولیت سنگین و فاخر تبریک و تهنیت می‌گویم.
دوام توفیقات جنابعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و سایه سار منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

عباسعلی رضایی
فرماندار شهرستان ساری

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها