امروز : 1 اردیبهشت 1403

شریعت سرپرست فرمانداری :

انتخابات عامل انسجام و وحدت ملّی در جامعه است

کد خبر : 88055 19 آبان 1398
پ

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در گردهمایی مسئولان دفاتر سیاسی فرمانداریهای استان مازندران گفت: سیاست های مهم نظام در انتخابات پیش رو ، جلب مشارکت حداکثری و امنیت و سلامت انتخابات می باشد. ‎

گردهمایی مسئولان دفاتر سیاسی فرمانداری های استان مازندران عصر امروز با حضور مهدی محمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران و علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد و صادقی معاون اداره کل سیاسی استانداری مازندران و محمدی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان محمودآباد و مسئولان دفاتر سیاسی فرمانداریهای استان در سالن شماره 2 فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد طی سخنانی در این گردهمایی با بیان اینکه شعار انتخابات امسال قانون گرایی و بی طرفی مطلق می باشد ، اظهار کرد: فصل مشترک همه ی متولیان انتخابات پیش رو اجرای مر قانون است .

وی با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در سطح شهرستان است، تصریح کرد: تنوع طلبی با نگاه مشارکت و انتخابات درست انجام می‌شود و  تضمین و تامین سلامت انتخابات متوجه مسئولان امر است.

در ادامه این جلسه مهدی محمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران طی سخنانی بی طرفی و سلامت انتخابات را مهم ترین سیاست متولیان برگزاری انتخابات برشمرد و افزود: برای ما مهم برگزاری انتخابات قانونمند و سالم می باشد  و با اسمی که از صندوق آرای انتخابات بیرون می آید کاری نداریم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اشاره به اینکه قانون فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات خواهد بود گفت: ما مسئول برگزاری و مسئول حُسن انتخابات هستیم و در جریان انتخابات به نفع فرد یا حزبی گرایش یا دخالت نخواهیم داشت.

ایشان مسئولان دفاتر سیاسی فرمانداریها را مشاورین امین و بازوان توانمند برای فرمانداران در جریان برگزاری هرچه بهتر انتخابات دانست و تاکید کرد : مسئولان دفاتر جریانات سیاسی شهرستان را پایش نموده و آخرین اطلاعات را به فرمانداران ارائه نمایند.

مهدی محمدی با اشاره به اهمیت انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات در شهرستانها تاکید کرد : سعی شود افراد امین و قابل اعتماد به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات انتخاب شود که در این حوزه نیز نقش مسئولان دفاتر سیاسی فرمانداریها پر رنگ است.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه در انتخابات قبلی مازندران یک میلیون تعرفه توزیع شد تاصریح کرد : امسال تعرفه اضافه در هیچ یک از شعبات اخذ رای توزیع نخواهد شد.

محمدی همچنین با تاکید بر فراهم بودن زیر ساخت های مناسب در مدارس استان به منظور برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: تلاش شود شعب اخذ رای از مساجد و تکایا به مدارس انتقال یابد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری