امروز : 10 فروردین 1403

دستگاه‎های دولتی بی‌طرفی در انتخابات را حفظ کنند

کد خبر : 88081 21 آبان 1398
پ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در چند ماه آینده بر ضرورت حفظ بی‌طرفی دستگاه‌های دولتی در برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد به نقل از خبرگزاری ایرنا ،  حسن نژاد  در آئین معارفه فرماندار شهرستان عباس آباد  افزود: برگزاری انتخابات بی طرفانه و سالم، به عنوان مظهر اراده مردم باید مورد توجه تمامی دستگاه های اجرایی باشد.

وی بر حفظ اعتماد و مشارکت حداکثری مردم به عنوان یک موفقیت بزرگ برای نظام یاد کرد و اظهار داشت: باید از هر گونه جهت گیری و استفاده از امکانات دولتی برای داوطلب خاص در شهرستان ها جدا پرهیز شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در ادامه با اشاره به اعمال تحریم کشور از سوی دشمنان گفت: مسئولان با توجه به شرایط تحریم کشور باید با بکارگیری راهکارهای مناسب بتوانند در جهت تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه مدیران باید با استفاده از منابع و ظرفیت های موجود و همچنین همراهی و تعامل دیگر دستگاه ها بتوانند به دنبال توسعه و پیشرفت کشور باشند.

حسن نژاد بر تلاش همه مسئولان برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و افزایش تولید و اشتغالزایی در شهرستانها تاکید کرد ، گفت : با وجود ظرفیت بالای بخش خصوصی نباید از این ظرفیت در جهت ایجاد اشتغال در جامعه غافل بود و می توان با یک برنامه ریزی مناسب در جهت توسعه شهرستان ها گام برداشت.

عباس شیرینی همپا ، فرماندار جدید عباس آباد نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های شهرستان برای خدمت رسانی صادقانه به مردم ، خواستار تعامل تمامی دستگاه ها همراه با حفظ حقوق شهروندی برای توسعه شهرستان شد.

جواد اصلانی فرماندار سابق این شهرستان حدود ۱۴ ماه مسئولیت فرمانداری عباس اباد را بر عهده داشت.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس