En امروز : 9 فروردین 1403

معاون سیاسی امنیتی استاندار در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان عباس آباد:

جذب سرمایه گذاری ، افزایش تولید و اشتغالزایی محور اساسی برنامه های شهرستان هاست / ضرورت حفظ بی‌ طرفی و رعایت قانون از سوی همه دست اندرکاران انتخابات

کد خبر : 88082 21 آبان 1398فرهنگی
پ

حسین حسن نژاد در این مراسم بر تلاش همه مسئولان برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، افزایش تولید و اشتغالزایی در شهرستانها تاکید کرد / با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، عباس شیرینی همپا به عنوان فرماندار جدید شهرستان عباس اّباد معرفی شد. ‎

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در چند ماه آینده بر ضرورت حفظ بی‌ طرفی همه دست اندرکاران انتخابات، رعایت قانون و مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد.

حسین حسن نژاد در آئین معارفه فرماندار شهرستان عباس آباد یادآور شد: برگزاری انتخابات بی طرفانه و سالم، به عنوان مظهر اراده مردم باید مورد توجه تمامی دستگاه های اجرایی باشد.

وی بر حفظ اعتماد و مشارکت حداکثری مردم به عنوان یک موفقیت بزرگ برای نظام یاد کرد و اظهار داشت: باید از هر گونه جهت گیری و استفاده از امکانات دولتی برای داوطلب خاص در شهرستان ها جدا پرهیز شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به اعمال تحریم کشور از سوی دشمنان گفت: مسئولان با توجه به شرایط تحریم کشور باید با بکارگیری راهکارهای مناسب بتوانند در جهت تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه مدیران باید با استفاده از منابع و ظرفیت های موجود و همچنین همراهی و تعامل دیگر دستگاه ها بتوانند به دنبال توسعه و پیشرفت کشور باشند.

حسن نژاد بر تلاش همه مسئولان برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و افزایش تولید و اشتغالزایی در شهرستانها تاکید کرد، گفت: با وجود ظرفیت بالای بخش خصوصی نباید از این ظرفیت در جهت ایجاد اشتغال در جامعه غافل بود و می توان با یک برنامه ریزی مناسب در جهت توسعه شهرستان ها گام برداشت.

عباس شیرینی همپا، فرماندار جدید عباس آباد نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های شهرستان برای خدمت رسانی صادقانه به مردم، خواستار تعامل تمامی دستگاه ها همراه با حفظ حقوق شهروندی برای توسعه شهرستان شد.

گفتنی است؛ در این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و مدیران شهرستانی، عباس شیرینی همپا، به عنوان فرماندار جدید عباس آباد معرفی و از تلاش های جواد اصلانی در دوره تصدی این سمت قدردانی شد.

 

اشتراک گذاری