امروز : 28 فروردین 1403

عباس شیرینی‌همپا فرماندار جدید شهرستان عباس‌آباد شد

کد خبر : 88091 22 آبان 1398
پ

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و به پیشنهاد استاندار مازندران، عباس شیرینی‌همپا با حڪم وزیر کشور به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان عباس‌آباد معرفی و مشغول به‌کار شد. ‎

طی مراسمی که با حضور حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری عباس‌آباد برگزار شد، عباس شیرینی‌همپا به‌عنوان فرماندار جدید عباس‌آباد معرفی و از زحمات 14 ماهه جواد اصلانی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این مراسم با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیڪ، بر ضرورت حفظ بی‌طرفی دستگاه‌های دولتی در برگزاری انتخابات با مشارڪت حداڪثری مردم تأڪید ڪرد و گفت: برگزاری انتخابات بی‌طرفانه و سالم، به عنوان مظهر اراده مردم باید مورد توجه تمامی دستگاه‌های اجرایی باشد.

حسین حسن‌نژاد همچنین بر حفظ اعتماد و مشارڪت حداڪثری مردم به‌عنوان یڪ موفقیت بزرگ برای نظام مقدس اسلامی یاد ڪرد و افزود: باید از هرگونه جهت‌گیری و استفاده از امڪانات دولتی برای داوطلب خاص در شهرستان‌ها جداً پرهیز شود.

حسن‌نژاد در ادامه با اشاره به اعمال تحریم ڪشور از سوی دشمنان نظام، تصریح ڪرد: مسئولان با توجه به شرایط تحریم ڪشور باید با به‌ڪارگیری راه‌ڪارهای مناسب بتوانند در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر تلاش ڪنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان ڪرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود و همچنین همراهی و تعامل سایر نهادها به دنبال توسعه و پیشرفت ڪشور باشند و از حاشیه‌ها بپرهیزند.

این مسئول سیاسی استانداری مازندران با تأڪید بر تلاش همه مسئولان برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و افزایش تولید و اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها، اذعان داشت: با وجود ظرفیت بالای بخش خصوصی باید از این ظرفیت در جهت ایجاد اشتغال در جامعه استفاده نموده و با یڪ برنامه‌ریزی مناسب در راستای توسعه شهرستان‌ها گام برداشت.

فرماندار جدید عباس‌آباد نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حسن اعتماد دولت‌مردان در سطح ڪشور و استان و نیز با قدردانی از زحمات فرماندار قبلی، بر ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای خدمت‌رسانی صادقانه به مردم تأڪید ڪرد و خواستار تعامل تمامی دستگاه‌ها همراه با حفظ حقوق شهروندی در سایه هم‌دلی، هم‎‌نوایی و مشارڪت همه‌جانبه برای توسعه شهرستان شد.

عباس شیرینی‌همپا ابراز امیدواری ڪرد: امیدوارم بتوانم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ڪلی دولت و تأڪیدات استاندار محترم خدمتگزاری شایسته برای مردم عزیز و میهن اسلامی باشم.

شیرینی‌همپا همچنین اظهار داشت: فرمانداری به عنوان یڪی از ارڪان نظام مقدس جمهوری اسلامی و عصاره فضیلت هر شهرستان، فرصتی برای خدمت صادقانه و انجام وظیفه‌ای جهت پاسداشت ارزش‌های نظام است و در آن تصمیماتی گرفته می‌شود ڪه در مسیر فرامین ولایت فقیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت رفاه همه مردم و توسعه و پیشرفت منطقه گام برداشته خواهد شد.

نماینده دولت در شهرستان عباس‌آباد در پایان ابراز امیدواری ڪرد: انشاءالله با برگزاری انتخاباتی سالم بتوانیم شاهد حضور معنادار و حداڪثری مردم قدرشناس در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی باشیم.

فرماندار جدید شهرستان عباس‌آباد پیش از این علاوه بر معاونت سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری نوشهر، سرپرستی بخشداری ڪجور و دبیر مدارس نوشهر را در ڪارنامه خدمت خود دارد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس