En امروز : 10 فروردین 1403

در آئین روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار کشور در یزد اعلام شد؛

رتبه برتر ملی برای استاندار مازندران در حوزه کتاب و کتابخوانی

کد خبر : 88155 23 آبان 1398فرهنگی
پ

در بیست و هفتمین دوره هفته ی کتاب، کتابخوانی و کتابدار در پایتخت کتاب ایران یزد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از احمد حسین زادگان به عنوان استاندار منتخب و برتر انجمن کتابخانه های عمومی کشور تجلیل شد. ‎

مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، به میزبانی یزد، پایتخت کتاب ایران در سال ۱۳۹۸، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونین و مدیران نهاد، کتابداران برگزیده و منتخب سراسر کشور و مسئولان فرهنگی کشور برگزار شد.

در این مراسم از احمد حسین زادگان، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی مازندران  به عنوان برگزیده ملی انجمن کتابخانه های عمومی تقدیر شد.

همچنین آرزو ولی پور، مدیرکل کتابخانه های استان مازندران به عنوان مدیرکل برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت و لوح درجه برتر کشوری احمد حسین زادگان را به نیابت از استاندار از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نمود.

گفتنی است؛ استان مازندران از جنبه کمی و کیفی برگزاری جلسات انجمن کتابخانه های عمومی و برنامه ریزی برای این حوزه، رتبه برتر کشور را کسب کرد.

مازندران، خراسان رضوی، خوزستان و کرمانشاه؛ چهار استانی بودند که درجه برتر کشوری را در این راستا کسب کردند و در ای آیین به عنوان برگزیدگان ملی در حوزه کتاب و کتابخوانی مورد تقدیر قرار گرفتند.               

گالری تصاویر

اشتراک گذاری