امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار در جلسه فوق العاده تنظیم بازار تاکید کرد :

با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد جدی خواهیم کرد

کد خبر : 88160 24 آبان 1398
پ

فرماندار شهرستان عباس آباد در جلسه فوق العاده تنظیم بازار اظهار داشت : ستاد تنظیم بازار از ظرفیت های قانونی خود که بعنوان چراغ راه و راهنما می باشد با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد جدی می کند . ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، در پی اجرای سهمیه بندی بنزین از بامداد جمعه ، جلسه فوق العاده تنظیم بازار به ریاست عباس همپا فرماندار این شهرستان و با حضور معاون فرماندار ،  بخشداران ، شهرداران ، روسای ادارات و دستگاههای اجرایی مرتبط هم اکنون در محل این فرمانداری در حال برگزاریست .

فرماندار شهرستان عباس آباد در این جلسه  ضمن تاکید برتشدید  نظارت ستاد تنظیم بازار در برخورد با افزایش خودسرانه قیمت ها  اظهار داشت :  فضیلت تصمیم گیری شهرستان در جلسات تنظیم بازار می باشد ، بنابر این از ظرفیت های قانونی برای رعایت حقوق شهروندی و رضایتمندی عمومی  استفاده گردد.

همپا اظهار داشت : با اجرای سهمیه بندی بنزین از بامداد جمعه ، شرایط مطلوب بر جایگاه‌های سوخت این شهرستان حاکم است.

وی بیان داشت : در حال حاضرهر گونه افزایش نرخ ناوگان عمومی ، اعم از تاکسی های درون شهری و برون شهری  ممنوع بوده ، بخشداران به همکاری شهرداران موضوع را به جد رصد نموده و در صورت مشاهده ضمن مهار اینگونه تخلفات ، اعمال قانون نمایند .

فرماندار شهرستان عباس آباد  تصریح کرد : اگر احیانا تغییراتی در خصوص نرخ جدید  کالاهای اساسی و  ناوگان عمومی صورت بگیرد ، حتما از مجاری قانونی آن تصمیم گیری و اجرایی خواهد شد .

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس