امروز : 9 فروردین 1403

همایش بزرگ بسیجیان میاندورود برگزار شد

آیت الله محمدی لایینی:بسیج درخت تنومندی است که نهالش به دست امام کاشته شده است

کد خبر : 88393 6 آذر 1398
پ

نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع بسیجیان شهرستان میاندورود بیان کرد:هم انقلاب باید مردمی باشد و هم مردم باید انقلابی باشند ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود اجتماع بزرگ بسیجیان  شهرستان میاندورود با حضور امام جمعه ، فرماندار ،مدیران دستگاههای اجرایی ،خانواده شهدا و بسیجیان شهرستان میاندورود و با سخنرانی آیت الله محمدی لایینی ،امام جمعه ساری و نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مسجد جامع شهر سورک برگزار شد.

 آیت میاندورودی در مسجد جامع شهر سورک با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد:  درخت تنومد بسیج نهالی بود که با دستان امام(ره) کاشته شد و شاخه و برگش به همه کشورهای منطقه و مقاومت رسیده است 

.

نماینده ولی فقیه در مازندارن با اشاره به اینکه باید به بسیج و بسیجی بودن افتخار کنیم، گفت: بسیج مختص ایران نیست شود و این درخت باید آنقدر رشد کند که شاخ و برگ آن به سراسر دنیا برسد و مستضعفان دنیا با هم جمع شوند و علیه ظلم و ستم بایستند .

 

امام جمعه مرکز استان  با تاکید بر اینکه انقلاب باید مردمی بماند، اظهار کرد: اگر انقلاب ما مردمی نماند و فقط مسئولان نام آن را ببرند قطعا آن انقلاب تداوم پیدا نمی‌کند و یکی از دلایل ماندگار نبودن انقلاب‌ها در کشورهای دیگر همین موضوع است.

 

آیت الله لائینی با بیان اینکه هم انقلاب باید مردمی بماند و هم مردم انقلابی، بیان کرد: اگر مردم نسبت به انقلاب بی‌تفاوت شوند و مطالبه دستاورد و آرمان شهدا و سرنوشت انقلاب نداشته باشند انقلاب شکست می‌خورد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید فرزندانتان از وسوسه شیاطین دور شوند آنها را به بسیج گره بزنیدد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها