امروز : 1 اردیبهشت 1403

گزارش تصویری مانور سراسری زلزله

منفردی:حادثه خبر نمی کندو ما به اجبار باید به استقبال آن برویم

کد خبر : 88398 6 آذر 1398
پ

فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان میاندورود در مانور زلزله در هنرستان سورکی آزاد بیان کرد:لرگزاری مانور جدی و درست ،امادگی مناسب در زمان وقوع حادثه را در بر دارد ‎

به گزارش روابط عمومی فرماناری شهرستان میاندورود، صبح امروز مانور زلزله با حضور منفردی فرماندار میاندورود ،داداش تبار فرمانده نیروی انتظامی و علیجانی رئیس آموزش و پرورش  و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان میاندورود در هنرستان شهید سورکی آزاد شهر سورک برگزار شد.

حسین منفردی فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان میاندورود در این برنامه عنوان کرد: حادثه خبر نمی کندو ما باید به اجبار به استقبال آن برویم و شرایط را برای پذیرش آن آماده کنیم.

 

منفردی در ادامه گفت:آموزشهای لازم برای مقابله با حادثه باید دیده شود و در طول سال تمرین کنیم که در زمان حادثه از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

 

رییس ستاد بحران شهرستان میاندورود با بیان اینکه تمرین جدی آمادگی بهتری در بر دارد، تاکید کرد:اگر مانور جدی  باشد و به درستی انجام گیرد در زمان حادثه آمادگی بیشتری خواهیم داشت.

 

فرماندار میاندورو.د اظهار داشت:طرح مدرسه ایمن و پایدار را اجرایی خواهیم کرد و این طرح را دوره می بینیم و تمرین خواهیم کرد. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها