En امروز : 28 فروردین 1403

نشست ماهانه بخشدار کلار با اعضای شوراهای اسلامی و مجموعه دهیاریهای بخش کلار

کد خبر : 88479 27 آبان 1398
پ

چهاردهمین نشست ماهانه بخشدار کلار با اعضای شوراهای اسلامی و مجموعه دهیاریهای بخش کلار برگزار گردید. ‎

به گزارش روابط عمومی بخشداری کلار ؛ چهاردهمین نشست ماهانه بخشدارکلار با شوراهای اسلامی و دهیاران تابعه بخش رأس ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه مورخ 27/08/98 در محل بخشداری کلار منعقد گردید.

در ابتدا آهنگریان بخشدار کلار ضمن اهدا سلام و صلوات به روان پاک و مطهر امام شهدا، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و امنیت و آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج قطب عالم امکان آقا امام زمان (عج) روحی فداه و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، توفیقات دولت محترم و همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ویژه مدیران روستایی اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش کلار را از درگاه ایزد منان مسئلت نموده و به حاضرین در جلسه خیر مقدم عرض نمودند.

موضوعات مطروحه توسط بخشدار :

1- لزوم همکاری همه جانبه در اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین مورد تصویب سران قوا که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصمیمی بود که سران قوا با پشتوانه کارشناسی گرفتند و باید به آن عمل بشود.

2- یادآوری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و لزوم هوشیاری شوراهای اسلامی و دهیاران در مواجهه با موضوعات مرتبط با تبلیغات نامزدهای احتمالی.

3- تقدیر و تشکراز سرکارخانم طاهره رودگر صفاری و مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاری روستاهای اسپی رود و یالبندانسرا به جهت تنظیم صحیح و ارسال به موقع مصوبات شوراهای اسلامی برای طرح در هیأت تطبیق بخش.

4- تبریک به شورای اسلامی و اهالی روستای یالبندان و همچنین مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاریهای بخش کلار به جهت انتخاب آقای مصطفی اکبرزاده به عنوان دهیار نمونه استانی که موجبات سربلندی بخش کلار را فراهم نمودند و تقدیر ویژه از فعالیتها و تلاش های اثر بخش ایشان در امر مدیریت بهینه پسماند و تفکیک زباله از مبدأ که مورد توجه و تقدیر مسئولین استانی نیز قرار گرفت.

5- تبریک به جهت زادروز آقای رمضان ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی روستای یالبندان و آقای شهرام نورتیلوری مسئول فنی دهیاری روستای نارنج بندبن.

مصوبات :

1 - مقرر گردید دهیاران تابعه در خصوص احصاء آمار وسائط نقلیه سنگین مانند بیل مکانیکی، لودر، تراکتور، کمپرسی در حوزه استحفاظی جهت بهره گیری از ظرفیتهای موجود در شرایط بحرانی اقدام لازم را معمول و لیست احصاء شده را به بخشداری منعکس نمایند.

2 - مقرر گردید شوراهای اسلامی نسبت به برگزاری جلسات کاربردی منظم و مستمر با دستور کار مشخص و ارسال به موقع مصوبات به بخشداری جهت طرح در هیأت تطبیق بخش اقدام لازم را بعمل آورند.

3 - مقرر گردید شوراهای اسلامی در خصوص پیگیری تعیین و تصویب تعرفه عوارض محلی ملاک عمل دهیاریها با محوریت شورای اسلامی بخش اقدام لازم را معمول نمایند.

4 - با امعان نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مقرر گردید مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاریهای تابعه بخش کلاردر راستای تحقق سیاستهای دولت محترم هر گونه همکاری لازم را در اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در راستای سیاستهای دولت محترم معمول نمایند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری