امروز : 5 اردیبهشت 1403

انتصاب سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری

کد خبر : 88592 12 آذر 1398
پ

طی حکمی از سوی احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران "پرویز اردشیری" بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری منصوب شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در آئین معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری، گفت: پرویز اردشیری سرپرست جدید این معاونت فرمانداری، از پرسنل خدوم و با تجربه وزارت کشور، دارای سابقه معاونت و تجربیات ارزنده ای هستند که ان شاالله حضور ایشان موجب خدمت افزون تر به مردم خواهد شد.

وی با اشاره به استفاده از تجربه  و رحیه جهادی در مدیریت، خاطرنشان کرد: از روزمرگی خارج شویم، برنامه ‎ های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دستور کار خود داشته باشیم. اگر برنامه داشته باشیم، میزان عملکرد و رضایتمندی قابل سنجش است. نقاط ضعف را تقویت کرده، از بین ببریم و نقاط قوت را تقویت کرده و بالا ببریم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه مردم داری باعث ایجاد انگیزه و روحیه رضایت مندی در بین افراد جامعه می‌شود تصریح کرد: باید با توجه به شرایط کنونی، به فکر انسجام ملی، وحدت رویه و مردم داری باشند تا بتوانیم شاهد موفقیت در برگزاری انتخابات باشیم.

رضایی با اشاره به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: باید با نظم و برنامه‌ریزی تدوین شده، بهترین راندمان و بهره‌وری را در حل مسائل مردمی به ویژه بحث انتخابات داشته باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها