امروز : 7 اردیبهشت 1403

اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان میاندورود مشخص شد

منفردی:اولویت اصلی ما مشارکت مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم است

کد خبر : 88612 12 آذر 1398
پ

فرماندار میاندورود در جلسه انتخابات هیات اجرایی شهرستان میاندورود بیان کرد: رای مردم حق الناس است و صیانت از آن وظیفه شرعی ماست ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود بعد از ظهر امروز اعضای هیات اجرایی ستاد اتنخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان میاندورود با برگزاری انتخابات از بین معتمدین ، به ریاست منفردی فرماندار شهرستان میاندورود و حضور هاشمی دادستان میاندورود و رئیس و اعضای هیات نظارت شهرستان در سالن احتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

حسین منفردی فرماندار میاندورود در این جلسه عنوان کرد: اولویت اصلی ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم در شهرستان می باشد.

 

فرماندار میاندورود ضمن تاکید بر بی طرفی در انتخابات خاطر نشان کرد: رای مردم حق الناس است و صیانت از آن وظیفه شرعی و اخلاقی ما می باشد. 

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان میاندورود ادامه داد: هر کس دل در گرو این نظام دارد باید با خیالی آسوده از سلامت انتخاباتی با مشارکت در این انتخابات  به شخص مورد نظر خود رای دهد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان  میاندورود ، با اشاره به ایجاد شور انتخاباتی، تاکید کرد :کسی که مسئولیتی در برگزاری انتخابات دارد حق حضور در هیچ ستاد انتخاباتی ندارد و نباید له یا علیه هیچ کاندیدایی سخن بگوید. 

 

در پایان افراد زیر با برگزاری انتخابات  از بین معتمدین ستاد انتخابات و کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میاندورود انتخاب شدند.

 

1-عزت الله مرادی         2-حسن مهدوی              3-حسینعلی علیجانی                  4-سید محمد کاظمی   

 

5-محمدرضا اباذری         6-محمد داوری                 7-نصیر خورشیدی                     8-ایوب علیزاده    

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها