En امروز : 6 اردیبهشت 1403

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

اختصاص بودجه ملی برای تسریع ساخت پارک موزه دفاع مقدس

کد خبر : 88647 26 آذر 1398فرهنگی
پ

مهدی رازجویان در جلسه بررسی روند احداث پارک موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه پارک موزه دفاع مقدس دارای ردیف و بودجه ملی است، خاطر نشان کرد: باید نسبت به تسریع در ساخت این پروژه ی مهم اقدامات لازم صورت گیرد. ‎

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در این جلسه یادآور شد: کمبود مالی و نقدینگی از جمله مسائل طولانی شدن روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در ساری است.

رازجویان اظهار کرد: همه وظیفه داریم رشادتها و ایثارگری های رزمندگان را تبیین و ترویج کنیم و این فرهنگ را به نسل های مختلف انتقال دهیم و پارک موزه مختص فرد خاصی نیست و مختص همه ملت ایران است. پارک موزه دفاع مقدس در ساری در دست ساخت است و خوشبختانه تمامی دستگاه ها برای به سرانجام رساندن آن دغدغه دارند.

راز جویان یادآور شد: کمبود مالی و نقدینگی از جمله مشکلات طولانی شدن ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می باشد و باید نسبت به تغییر کاربری اراضی محدوده حاشیه پارک موزه که مورد استفاده نیست اقدام شود تا مردم از سرگردانی خارج شوند.

رازجویان گفت: پارک موزه دفاع مقدس برای تغییر کاربری اراضی محدوده حاشیه نیازمند استعلام شهرداری ندارد و می تواند نسبت به خرید اراضی حریم نیز اقدام کند.

اشتراک گذاری