امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار قائم شهر

در بین همه ادیان، معجزه ی دین مبین اسلام کتاب است

کد خبر : 88697 16 آذر 1398اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، افتتاحیه بیستمین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان مازندران با حضور یوسف پور، فرماندار شهرستان، نیکزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران در دبیرستان عطیه قائم شهر برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، افتتاحیه بیستمین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان مازندران با حضور یوسف پور، فرماندار شهرستان، نیکزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران در دبیرستان عطیه قائم شهر برگزار شد.

فرماندار قائم شهر در ابتدای سخن ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: در بین همه ادیان، معجزه ی دین مبین اسلام کتاب است، کتابی که کلام خداوند بلند مرتبه است و برای همه دوران رمز سعادت بشر در آن قرار دارد و بر اساس این موضوع می توانیم به اهمیتی که اسلام برای علم و پژوهش قائل شده پی ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: باید در مسیر رسیدن به اهداف پیش رو با امیدواری زیاد تلاش وافر داشته باشید تا نیل به مقاصد برای شما هموار باشد، چه بسا افراد زیادی که دارای هوش و استعداد بودند ولی عدم حرکت و سکون آن ها نتیجه ای را در پی نداشت.

وی افزود: پژوهش یک اقدام موثر است که با خرد جمعی اثرات مطلوبی را به دنبال خواهد داشت و ما با سلاح علم می توانیم به اهداف والای خودمان دست پیدا کنیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها