امروز : 10 فروردین 1403

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز شهرستان بهشهر تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:

کد خبر : 88707 16 آذر 1398
پ

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز شهرستان بهشهر تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد: ‎

16 آذر که نماد پایمردی و حق طلبی دانشجویان در برابر سایه شوم ظلم و اختناق و سرسپردگی است؛ یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استبداد و استعمار سپر کردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت نمودند.

بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت ، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت ،توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

اینجانب شانزدهم آذرماه و فرخنده روز دانشجو را خدمت اصحاب علم و اندیشه، دانشجویان عزیز و حقیقت جو، اساتید گرانقدر و جامعه علمی و دانشگاهی ایران اسلامی به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان آگاه و تلاشگر شهرستان بهشهر که همواره نقطه نظرات و دیدگاههای ارزشمند خود را در جهت تعالی دیارمان با ما در میان گذاشته اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق، عزت، سلامتی و سربلندی یکایک شما عزیزان را از درگاه خداوند منان و متعال مسئلت می نمایم.

هادی خنجری
فرماندار شهرستان بهشهر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها