امروز : 10 فروردین 1403

رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندورود اعلام کرد:

ثبت‌نام 61داوطلب در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود

کد خبر : 88735 16 آذر 1398
پ

رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، گفت: 61 داوطلب در این حوزه ثبت‌نام‌ کردند که 58نفر آنها مرد بودند. ‎ ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی با اعلام پایان ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه ساری و میاندورود، گفت: 61 داوطلب در حوزه ساری و میاندورود ثبت‌نام‌ کردند که 58نفر آنها مرد بودند.

وی با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام کننده‌ها نسبت به دوره دهم انتخابات در این حوزه با رشد 16درصدی همراه بود، افزود: جوانترین داوطلب با 30سال و مسن‌ترین با 65سال سن در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود ثبت‌نام کردند.

رضایی با اشاره به اجرای تمامی تمهیدات لازم جهت ثبت‌نام از داوطلبان، خاطرنشان کرد: روز پنجم با 19 و روز آخر با 21ثبت‌نام کننده شلوغ‌ترین روز فرمانداری مرکز استان در ایام ثبت‌نام بود.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به شرایط شغلی و تحصیلی ثب‌نام کنندگان، اظهار کرد: 19 کارمند، 10 بازنشسته، 6 فرهنگی، 9 استاد دانشگاه، 2 پزشک، 1روحانی 2 وکیل و 12 نفر سایر مشاغل در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ساری و میاندورود ثبت‌نام کردند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در پایان افزود: از امروز بررسی صلاحیت‌ داوطلبان همزمان در سراسر کشور در هیأت‌ اجرایی آغاز و تا ۲۷ آذرماه ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها