En امروز : 5 اردیبهشت 1403

با پیگیری های استاندار و ورود ستاد اجرایی فرمان امام ره؛ نساجی مازندران در مسیر بازسازی، رونق و احیا قرار گرفت / چک ۵۰ میلیارد ریالی ستاد در اختیار نساجی مازندران

حسین زادگان: ورود ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گامی بزرگ برای حل مشکلات نساجی مازندران است / با همه توان در کنار نساجی مازندران و قائمشهر هستیم

کد خبر : 88761 18 آذر 1398فرهنگی
پ

با پیگیری های استاندار مازندران و سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کارخانه نساجی مازندران در مسیر بازسازی و شتاب برای احیا، رونق و توسعه قرار گرفت / با کمک این ستاد ماشین آلات جدید خریداری و ماشین آلات موجود نصب و راه اندازی می شود و سرمایه گردش برای فعالیت این واحد با ظرفیت و اشتغالزایی بیشتر در اختیار کارخانه قرار خواهد گرفت. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران احیای کارخانه نساجی قائمشهر را گذشته از مسایل اقتصادی و معیشتی کارگران آن، دارای پیام فرهنگی دانست و گفت: کارخانه نساجی قائمشهر و مازندران؛ قطعه‌ای از هویت و تاریخ مردم این شهرستان است.

حسین زادگان خروجی کار این ستاد را برای نساجی مازندران و خانواده های کارگران، امید دانست و یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در حادثه سیل در شمار اولین نهادی بود که بیشترین خدمات را ارایه کرد با مدلی جدید و بدون بوروکراسی اداری، خدماتش را به مردم و بخش های مختلف در کشور عرضه می دارد.

وی با بیان این که این ستاد با ورود خود به جریان رونق تولید و اشتغال؛ توسعه خطوط و تامین منابع در نساجی مازندران نشان داد که با تلاش و کار جهادی می توان امید را به چرخه تولید بازگرداند و بسیاری از نقدهای غیرمنصفانه مبنای درستی ندارد، گفت: با همه توان در کنار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و حامی فعالیت نساجی مازندران و قائمشهر تا نهایت کار هستیم.

استاندار با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره از مسئولین؛ پیگیر مسایل نساجی بوده اند و در این مورد تاکیدات لازم را فرموده اند، افزود: ورود ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گامی بزرگ برای حل مشکلات نساجی مازندران در فاز نخست است.

گفتنی است؛ در جهت توسعه همکاری فی مابین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نساجی مازندران برای تقویت تولید و اشتغال و افزایش ظرفیت کار در این واحد، تفاهم نامه یی بین فرشباف، مدیرعامل این کارخانه و نوروزی، مدیر هلدینگ توسعه و تدیبر این ستاد به امضا رسید.

شایان ذکر است از مجموع 170 میلیارد ریالی که در فاز نخست از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای سرمایه گذاری در نساجی مازندران اختصاص یافت، چک ۵۰ میلیارد ریالی در مرحله اول در اختیار این کارخانه قرار گرفت.

همچنین قابل ذکر است که با توسعه این کارخانه؛ 200 نفر به ظرفیت اشتغال آن بطور مستقیم و تعداد فراوانی اشتغال بطور غیرمستقیم افزوده خواهد شد. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری