En امروز : 7 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران، عنوان کرد:

ضرورت رعایت مر قانون و بیطرفی در انتخابات / تعامل هیات های اجرایی و بازرسی در استان

کد خبر : 88763 18 آذر 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان در همایش مشترک هیئت‌های اجرایی و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مراکز شهرستان های استان بر وجود تعامل دوسویه هیات‌های اجرایی و بازرسی در استان و رعایت مر قانون و بیطرفی در انتخابات تاکید کرد. ‎

احمد حسین زادگان در همایش مشترک هیئت‌های اجرایی و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مراکز شهرستان های استان که در دانشگاه آزاد شهرستان ساری برگزار شد، گفت: برگزاری این جلسه برای تقویت تعامل و همکاری و شناخت آسیب های احتمالی در مسیر حرکت به سوی انتخاباتی سالم، قانونمند، بیطرفانه و با مشارکت حداکثری مردم بسیار مفید است.

استاندار مازندران با اشاره به ضرورت رعایت زمان بندی و اطاعت از مر قانون از فرمانداران خواست: با بی طرفی کامل و شناسایی آسیب ها، آرامش در برپایی انتخابات را پیگیری کنند.

حسین زادگان با اشاره به این که هیچ وظیفه ای جز اخذ آرا و صیانت از آن بر هیات های اجرایی مترتب نیست، خاطرنشان کرد: به هرمیزان که روابط و تعامل دست اندرکاران انتخابات بیشتر باشد روند برگزاری انتخابات مطلوب تر پیش می رود.

استاندار با بیان این که در تشکیل و تسریع در تشکیل هیات های اجرایی ( دقت و سرعت ) جزو استان های برتر کشور بودیم، عنوان داشت: قانون پیش بینی لازم در تایید صلاحیت‌ها را انجام داده است و می طلبد تا روند استعلامات علیرغم رعایت دقت با سرعت بیشتری به پیش برود.

وی بیطرفی و رعایت مر قانون را ضامن انتخاباتی سالم و فاقد هرگونه مشکلی دانست و یادآور شد: دستگاه های امنیتی تخلفات معمول را رصد و دستگاه قضایی با قوت با مساله برخورد کند و فرمانداران نیز با رصد تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی، تذکرات لازم و کتبی به کاندیداها بدهند.

استاندار گفت: انتظار داریم تا هیات های اجرایی و هیات نظارت با تهمت و افترای احتمالی با شدت و حدت برخورد کنند.

وی افزود: با رعایت قانون در سایه مشی اعتدالی، باید انتخاباتی حداکثری را برگزار نماییم.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که تلاش کنیم تا مردم احساس امنیت و آرامش کنند، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی، انتظار رفتار هیجانی و غیرمعقول از سوی هیچ کس ( کاندیداها و برگزار کنندگان انتخابات ) نمی رود. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری