En امروز : 10 فروردین 1403

افتتاح قرارگاه خدمات رسانی، امدادی و جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور مخبر و حسین زادگان

کد خبر : 88801 19 آذر 1398فرهنگی
پ

با حضور محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، قرارگاه خدمت رسانی، امدادی و جهادی این ستاد در مازندران (ساری) به عنوان تجهیز کننده 3 استان شمالی بصورت رسمی افتتاح شد. ‎

این قرارگاه برای پشتیبانی جهادی استان های شمالی و اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مازندران با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی، موسسات خیریه و سمن ها فعالیت می کند.

تاکنون 100 پروژه جهادی در مازندران بهره برداری شده است. این قرارگاه برای مجموعه ای از کارهای جهادی نظیر مدرسه سازی، مسجد، راه و ....در طول سال و بحران ها فعالیت دارد و از همان ساعات اولیه نیروها بسیج می شوند و کمک ها ارسال می شود.

چند هزار گروه جهادی با این ستاد همکاری دارند.

محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه این مراسم با بیان این که در سیل مازندران در لحظات نخست ورود کردیم و غذا، چادر، پتو و تجهیزات در میان سیلزدگان توزیع کردیم، افزود: امروز تعدادی جهیزیه، ویلچر، وسایل ورزشی و چند هزار بسته لوازم التحریر در حال توزیع است.

گفتنی است، 60 جهیزیه نیز از محل قرارگاه با حضور مخبر و حسین زادگان توزیع شد.

در این روز همچنین رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و احمد حسین زادگان در نشست بانوان فعال اجتماعی و جهادی حضور یافتند و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداختند.  

گالری تصاویر

اشتراک گذاری