امروز : 10 فروردین 1403

بازدید سرزده فرماندار قائم شهر از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان

کد خبر : 88828 20 آذر 1398اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، صبح امروز یحیی یوسف پور فرماندار قائم شهر به صورت سرزده از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بازدید به عمل آورد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، صبح امروز یحیی یوسف پور فرماندار قائم شهر به صورت سرزده از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بازدید به عمل آورد.

یوسف پور نماینده عالی دولت در شهرستان بعد از انتصاب خود در قائم شهر، یکی از دغدغه ها و شکایات مردم را در حوزه عدم پاسخگویی مناسب توسط برخی از ادارات دریافت نمود و از همین رو شخصا به صورت سرزده و کاملا بی خبر از ادارات مختلف سرکشی می نماید تا ضمن بررسی طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی، نحوه خدمات رسانی به مراجعین را مورد ارزیابی قرار دهد.

فرماندار قائم شهر در این بازدید ها پس از بررسی های لازم، چنانچه نقصی را مشاهده نماید از رئیس اداره مربوط توضیح می خواهد تا در مقام حل آن مسئله برآید و در بعضی موارد نیز با ادارات کل مربوطه رایزنی ها و نامه نگاری هایی جهت رفع مشکل انجام می دهد.

این مسئول هدف از بازدیدهای این چنینی را الزام افراد جهت عمل به وظایف قانونی برای جلب رضایت مردم عنوان داشت و گفت: همه ی ما در هر پستی چنانچه وظیفه ای به ما محول شده است مسئولیم و باید روزی در مقام پاسخگویی برآئیم.

شایان ذکر است فرماندار قائم شهر در راستای حفظ حقوق شهروندی افرادی از همکاران خود را به عنوان کارشناس این حوزه در نظر گرفته است تا پس از بازدید سرزده نیز پیگیر حل مشکل مربوط در صورت وجود باشند و به فرماندار گزارش های لازم را ارائه دهند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها