امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار قائم شهر:

مهم ترین رخداد سیاسی پیش رو انتخابات است و همه باید برای برگزاری هرچه باشکوهتر آن تلاش کنند

کد خبر : 88896 21 آذر 1398اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد: مهم ترین رخداد سیاسی که امسال پیش رو داریم بحث انتخابات است و همه باید برای برگزاری هرچه بهتر آن تلاش کنند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد: مهم ترین رخداد سیاسی که امسال پیش رو داریم بحث انتخابات است و همه باید برای برگزاری هرچه بهتر آن تلاش کنند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان قائم شهر با بیان اینکه: انتخابات یکی از ابزارهای ایمن سازی کشورمان است، خاطرنشان کرد: این موضوع نه تنها در سطح ملی بلکه در جوامع بین الملل نیز می تواند باعث ایجاد قدرت چانه زنی دیپلماسی برای ما شود.

فرماندار قائم شهر گفت: در بحث انتخابات مسائلی همچون عمل به مُر قانون، اطلاع رسانی شفاف و برقراری امنیت کامل اهمیت دارد که با تمام توان آن ها را پیاده خواهیم کرد.

یوسف پور یکی از راه های حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را دعوت معتمدین و فعالین اجتماعی از مردم و ارائه خدمات درست و صحیح توسط دستگاه های اجرائی به ارباب رجوع دانست و از مسئولین خواست تا پای درد و دل مردم بنشینند و با تمام امکانات سعی در برطرف کردن مشکلات آنها داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به ماده ۱۱ قانون مبنی بر در اختیار قرار دادن تمامی امکانات و توان دولتی برای برگزاری انتخابات پیش رو، متذکر شد: هیچ مدیر یا کارمندی نمی تواند در ساعت اداری له یا علیه نامزدهای انتخاباتی فعالیت نماید.

فرماندار قائم شهر با اشاره به ورود و سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کارخانه نساجی مازندران بیان داشت: در آینده ای نزدیک شاهد احیا و روند رو به رشد کارخانه شماره ۳ خواهیم بود.

وی همچنین ضمن تشکر از استاندار مازندران و آیت الله معلمی برای همراهی رئیس بنیاد برکت کشور از نساجی قائم شهر اظهار امیدواری کرد، تا رویه احیا و توسعه برای نساجی شماره یک نیز اجرایی شود.

فرماندار قائم شهر در ادامه از دست اندرکاران برگزاری مسابقات تلاوت مجلسی تقدیر کرد و گفت بر اساس ظرفیت بالای شهرستان، برنامه های فرهنگی و دینی از این قبیل باید بیشتر اجرا شود چرا که درست در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان این مرز و بوم است و می تواند موثر واقع شود.

یوسف پور با بیان اینکه همکاران بنده در واحد روابط عمومی فرمانداری قائم شهر فیلم کوتاهی از ظرفیت های شهرستان تهیه کردند از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا در حوزه خود نسبت به تهیه چنین فیلم هایی اقدام تا عملکرد دولت به سمع و نظر مردم برسد.

فرماندار قائم شهر در پایان از عوامل نظامی و انتظامی که در جریانات اخیر شهرستان با اقدامات پیشگیرانه، آرامش را به مردم هدیه دادند تشکر کرد و از مردم نیز به خاطر حضور در راهپیمایی اقتدار و امنیت قدردانی بعمل آورد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها