امروز : 9 فروردین 1403

استاندار مازندران:با تکیه برجوانان خلاق واستعدادهای مردمی میتوانیم مستقل و خودکفا شویم

حسین زادگان بیان کرد:احداث کارخانجات صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی از ضروریات توسعه میاندورود است

کد خبر : 88987 27 آذر 1398
پ

حسین زادگان ؛استاندار مازندران در همایش نقش آفرینی شوراها و دهیاران و اصناف در راستای گام دوم انقلاب در شهرستان میاندورود عنوان کرد:هر جا کار را به مردم سپردیم و دولت ومردم در کنار هم بودند موفقیت حاصل شد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود، همایش نقش آفرینی شوراها و دهیاران و اصناف در راستای تحقق گام دوم انقلاب با سخنرانی احمد حسین زادگان  استاندار مازندران و حضور حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی  مازندران،منفردی فرماندار میاندورود،طالبی مدیرکل امورروستایی، شوراها و دهیاریهای استانداری،احمدی مدیرکل بحران و نظری مدیرکل راه و شهرسازی ،شهردار و اعضای شورای شهر سورک،شوراها و دهیاران و اصناف شهرستان میاندورود در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی میاندورود برگزار شد.

احمد حسین زادگان ،استاندار مازندران، در این همایش ضمن تقدیر از زحمات شوراها و دهیاران و اصناف عنوان کرد:شوراها و دهیاران و بازار در صف اول توسعه زیرساختی واقتصادی هستند.

مجید حسین زادگان  با اشاره به فشارو تاثیر تحریمها نفتی در اقتصاد کشور خاطر نشان کرد:با تکیه برجوانان خلاق و استعدادهای مردمی و منابع مختلف طبیعی و موقعیت استراتژیک و بااراده،همت وهمراهی مردمی میتوانیم مستقل و خودکفا شویم.

وی در ادامه بیان کرد: در شرایط تحریمی نامناسب در کنار هم قرار گرفتیم که هم با استکبار مبارزه کنیم؛هم محرومیتها را کاهش دهیم و هم به خواسته های خود در توسعه اقتصادی برسیم.و این جز با همراهای و همدلی مردم با دولت میسر نخواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه ،هر جا کار را به مردم سپردیم و دولت و مردم در کنار هم بودند،موفقیت حاصل شد،خاطر نشان کرد:همانطور که با حمایت مردم در جنگ نظامی نابرابر پیروز شدیم؛با همت همین مردم در جنگ اقتصادی نابرابر پیروز و سربلند خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه احداث کارخانجات صنایع تبدیلی از ضروریات استان و شهرستان است بیان کرد:افراد توانمند وفعال اقتصادی و کشاورزی،تعاونیها و اتحادیه ها جهت احداث کارخانجات صنایع تبدیلی اقدام کنند.

استاندار مازندران در ادامه بیان کرد:تسهیلات کم بهره و مناسب برای صنایع تبدیلی پرداخت خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره در پیش بودن ایام انتخابات اظهار داشت:کاندیداهای محترم برحسب شرایط و منابع موجود وعده و برنانه انتخاباتی خود را ارائه دهند.

حسین زادگان درادامه بیان کرد:تنها راه مساعد شدن اوضاع فعلی؛ همکاری مردم و دولت است و  با توجه به شرایط موجود هر گروه و جناحی و جریانی که امور اجرایی را در دست داشته باشد،راهی جز این ندارد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها