امروز : 7 اردیبهشت 1403

با حضور در تهران به همراه دکتر نجفی،نماینده مردم بابل در مجلس صورت پذیرفت:

پیگیری مطالبات شهرستان بابل توسط فرماندارویژه این شهرستان درچهار وزارتخانه

کد خبر : 89313 10 دی 1398
پ

ولی‌زاده # معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان به همراه دکتر نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، چهارمساله مهم شهرستان رادر پایتخت پیگیری نمودند... ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، ولی‌زاده # معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان به همراه دکتر نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، چهارمساله مهم شهرستان رادر پایتخت پیگیری نمودند.

 دیروز فرماندار بابل به اتفاق دکتر نجفی نماینده مردم بابل با غلامی ، وزیرعلوم دیدار و مراتب اعتراض خود را نسبت به واگذاری باغ_مستوفی بابل به دانشگاه کشاورزی وعلوم طبیعی ساری  اعلام کردند و در نتیجه مقررشدد طی نشستی ظرف هفته آینده دراین خصوص تصمیم‌گیری شود.

در ادامه نماینده عالی دولت در شهرستان بابل به اتفاق نجفی، نماینده بابل در مجلس  با جان‌بابایی ، معاون درمان وزیربهداشت  در خصوص امضای تفاهم‌نامه بین توفیقی، خیر بابلی و دانشگاه علوم پزشکی بابل برای ساخت بیمارستان‌۲۵٠تختخوابی در این شهرستان دیدار کردند  در این دیدار  دکتر جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز حضور داشت.

دیدار با شریعتمداری ، وزیر تعاون‌ ، کار و رفاه اجتماعی وطرح مشکلات رونداجرای پروژه کنسانتره و صنایع‌تبدیلی از سوی بخش خصوصی از دیگر برنامه های اجرا شده در سفر دیروز فرماندار بابل و نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بود که  متعاقب آن #دستورات لازم از سوی #وزیر صادر شد.

آخرین دستاورد حضور ولی‌زاده # معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و دکتر نجفی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در سفر دیروز به تهران دیدار با #معاون‌وزیرکشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود که در این دیدار شهرداران شهرستان نیز ایشان را همراهی می کردند و تصمیماتی در خصوص کمک به شهرداری‌ها، تحویل #قیر رایگان و ارایه #تسهیلات اتخاذ و دستور مساعد صادر شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها