امروز : 7 اردیبهشت 1403

ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،عامل وحدت، همدلی و انسجام بود

کد خبر : 89483 15 دی 1398
پ

ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید جمهوری اسلامی ایران ،حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بابل تشکیل شد... ‎

به گزارش مهدی بادی کناری، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید جمهوری اسلامی ایران ،حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان تشکیل شد.

این ستاد به ریاست ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و با حضور سردار اکبرنژاد، سرهنگ رمضانی#فرمانده سپاه بابل، بخشداران و سایر اعضای مرتبط تشکیل شد.

در این جلسه ولی‌زاده شهادت جانسوز سردار سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف، انقلابی و ولایی ایران اسلامی و جهان اسلام تسلیت گفت.

فرماندار بابل در ابتدای سخنانش اعلام کرد : سردار سلیمانی به عنوان یک اسوه و قهرمان ملی و حتی بالاتر از آن به عنوان یک اسطوره و قهرمان بین المللی در سطح جهان مطرح بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل اظهار داشت: سردارسلیمانی چه در ایام دفاع مقدس و چه بعد از آن ایام در جبهه مقاومت ، خدمات شایسته ای را به اسلام و انقلاب عرضه داشت که به واسطه این خدمات ما امروز شاهدیم که با تقدیم خون و جانش، که در واقع خواسته قلبی این سردار بزرگ بود، باز هم به کمک و مدد اسلام نظام و انقلاب آمد.

وی ادامه داد : همه مردم ایران و همه جریانات سیاسی بر این موضوع صحه می گذارند و گواهی می دهند که سردار در زمان حیاتش عامل وحدت، همدلی و انسجام بود . اعمال ایشان نیز نشانگر آن بود. وی به دور از هر نگاه سیاسی محبوب قلب ها بود و همه مردم و همه جناح های سیاسی به وی علاقه مند بودند و آن را بعد از شهادتش نمایانتر مشاهده می کنیم. همه جریانات سیاسی کشور برای شهادت این عزیز بزرگوار عزادار هستند و این در واقع فرصت بی نظیری است که امروز در کشور عزیزمان ایران با شهادت این بزرگوار ایجاد شد و وحدت و یکدلی بیشتری را ما در میان مردم شاهدیم ؛ هرچند که آمریکای خبیث و جنایتکار احساس می‌کرد با شهادت این سردار رشید می تواند بین مردم ایران فاصله بیاندازد ، اما شهادت این سردار دل‌ها و قلب‌ها ، وحدت و انسجام را در ایران اسلامی و حتی در میان سایر کشورهای منطقه به خصوص کشور همسایه عراق بیشتر کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: با شهادت این عزیزان راه شهدا تمام شدنی نیست ؛ بلکه رویش‌های جدیدی را شاهد خواهیم بود، چنانکه بلافاصله مقام معظم رهبری جانشین شایسته ای را برای مسئولیت خطیری که سردار سلیمانی به عهده داشت منصوب و معرفی کردند و این بیانگر آن است که جمهوری اسلامی روز به روز تنومند تر میشود و به فرموده امام راحل(ره): با این شهادت ها، مردم و ملت بیدار تر و هوشیارتر می‌شوند و در مسیر تقویت نظام و انقلاب گام های محکم تری بر خواهند داشت.

فرماندار ویژه شهرستان بابل  در ادامه اعلام کرد: سردار سلیمانی یک انسان ویژه‌ای بود. یک انسان خاصی بود .و خبر شهادت ایشان در ایران اسلامی و در جهان یک زلزله ایجاد کرد، که بیدار باش و تلنگری برای همه ما و نظام و مردم جهان بود.

 با نظرسنجی‌هایی که در زمان حیات این چهره محبوب به عمل می‌آمد، ایشان جزو سه چهره اول محبوب جمهوری اسلامی ایران بود ؛ مردم ایران به او علاقه مند بودند و دوستش می‌داشتند.

 ایشان همانگونه که بسیار خوب حرف می زدند، به همان خوبی نیز عمل می نمودند.

 سپاه قدس را تاسیس کردند و هدف از آن حراست از ایران در مقابله با دسیسه های دشمنان علیه کشور بود.

 سردار سلیمانی در این مسیر کارش را به شایستگی و درستی هر چه تمام تر انجام داد و حرف خود را به عمل تبدیل کرد. او کسی بود که منش ، روش و رفتار دهه ۶۰ را که همراه با ایثار ، فداکاری و از خودگذشتگی بود به دهه نود انتقال داد؛ چرا که ما امروز بیشتر از گذشته به ایثار ،فداکاری و از خودگذشتگی نیازمندیم .

فرماندار ویژه شهرستان بابل در پایان سخنانش تاکید کرد: از همین جا و در همین جلسه اعلام می‌دارم فرمانداری ، بخشداران ، شهرداران و تمامی ادارات با تمام قوا در کنار مردم عزیز انقلابی و ولایی شهرستان بابل در برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به وسط میدان خواهند آمد و مراسمی بسیار باشکوه را در تمامی سطح شهرستان برگزار خواهیم نمود .

وی در پایان اظهار داشت: ما در این ستاد در واقع بیشتر از ظرفیت‌های مردمی و رویکرد انقلابی مردمی استفاده خواهیم نمود.

 شان و منزلت مردم عزیز و انقلابی بابل باید در این مراسم متجلی شود و من مطمئن هستم که حضور باشکوه مردم شهرستان  را در مراسم های مختلف در این ایام شاهد خواهیم بود.

لازم به ذکر است در همین راستا دیروز عصر در مدرسه خاتم الانبیا (صدر بابل) مراسم با شکوهی با حضورامام جمعه بابل، فرماندار ،مسئولین و کارکنان ادارات و مردم شریف شهرستان برگزار گردید و همچنین امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد فاطمه الزهرا (س)بحرارم شرقی مراسم باشکوهی بدین مناسبت برگزار خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها