امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان مازندران خبر داد:

بزرگداشت شهیدپرافتخار اسلام سردار قاسم سلیمانی در مصلی ساری برگزار می‌شود

کد خبر : 89503 15 دی 1398
پ

مراسم بزرگداشت شهیدپرافتخار اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی پنج‌شنبه 19دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلی ساری برگزار می‌شود. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در شهرستان ساری که با حضور روسای ادارات و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد، گفت: شهادت اجری بود که خداوند به یک عمر مجاهدت و تلاش مخلصانه حاج قاسم سلیمانی به این سردار مقاومت عنایت فرموده است.

وی در تبیین شخصیت این فرمانده دلاور سپاه اسلام، اظهار کرد: سال‌ها باید بگذرد تا برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه برای افکار عمومی آشکار شود و حقایق مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.

فرماندار مرکز استان مازندران سردار شهید قاسم سلیمانی را نماد بین المللی مقاومت و منادی اتحاد، وحدت و یکپارچگی ملت شریف ایران و ملل اسلامی خواند و تصریح کرد: بی‌شک قطره قطره خون این شهید عزیز و دیگر شهدای جبهه مقاومت روح تازه‌ای را به عزم و اراده ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی برای مجاهدت در راه خدا خواهد دمید.

رضایی ضمن تشکر از همکاری تمام دستگاه‌ها اداری و نظامی شهرستان ساری در برپایی مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در حسینیه عاشقان کربلا، اعلام کرد: مراسم بزرگداشت مقام شامخ فرمانده دلها و سردار میدان های بزرگ و خطیر جانفشانی و از خودگذشتگی در مسیر پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و حریم آل الله ( علیهم السلام )، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج کشور در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها