امروز : 10 فروردین 1403

کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی:

انصراف یک نفر دیگر از داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بابلسر

کد خبر : 89599 21 دی 1398
پ

علی غلامیان از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه صبح امروز با حضور در فرمانداری بابلسر انصراف خود را از ادامه حضور در صحنه انتخابات اعلام کرد. ‎

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان بابلسر و فریدونکنار، صبح امروز شنبه 21 دی ماه 98، علی غلامیان از داوطلبان در این حوزه انتخابیه با حضور در فرمانداری بابلسر انصراف خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه حوزه انتخابیه  تحویل داد.

بنابراین، با انصراف این داوطلب، شمار داوطلبان باقی‌مانده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به 19 نفر کاهش یافت.

پیش از این نیز 4 داوطلب با حضور در ستاد انتخابات شهرستان، انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکناراعلام نمودند.

این گزارش می‌افزاید: انتشار هر گونه اخبار ضد و نقیض دال بر انصراف احتمالی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی تنها در صورتی مورد تأیید است که نامه کتبی خود داوطلب مبنی بر انصراف، توسط ستاد انتخابات این شهرستان دریافت شود.

حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

همچنین یادآور می‌شویم تا پایان مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۵ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان بابلسر ثبت‌نام کرده بودند.

اشتراک گذاری
پیوند ها