امروز : 31 فروردین 1403

به پیشنهاد فرماندار بابل و با موافقت استاندار مازندران

 کمربندی جنوبی بابل به نام سردار شهید سلیمانی مزین شد

کد خبر : 89613 21 دی 1398
پ

کمربندی جنوبی شهر بابل با پیشنهاد ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و با موافقت حسین زادگان، استاندار مازندران، از امروز شنبه به نام " بزرگراه شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی " نامگذاری و ورودی های آن به تمثال این شهید سرافراز مزین شده است... ‎

 

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، در این مراسم که نجفی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و احمدی ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز حضور داشتند؛ ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان در مراسم رونمایی از تابلوی ورودی این کمربندی گفت : سردار سلیمانی در زمان حیات پربرکت خود از ممتازترین شخصیت‌های وحدت آفرین در میان کشورهای مسلمان منطقه بوده است .

ولیزاده افزود: بعد از شهادت این بزرگ مرد ، خون پاک این شهید هم در جهان اسلام و در کشور وحدت آفرین شد که این ویژگی برجسته سردار سلیمانی ستودنی است .

وی بیان کرد : حرکت امروز بابلی ها در نامگذاری کنارگذر جنوبی بابل به نام سپهبد شهید سلیمانی نشانه ارادت و قدرشناسی از زحمت‌های فراوان این سردار قهرمان است .

 فرماندار بابل گفت : بابلی ها در یک هفته گذشته با برگزاری آیین های با شکوه فراوان ضمن تجدید پیمان با خون پاک این شهید سرافراز عشق ، ارادت و محبت خود را نسبت به سردار رشید اسلام اعلام کردند.

کمربندی جنوبی بابل شامل ۶ زیرگذر و سه روگذر است، شاهراه ارتباطی بین شرق و غرب استان مازندران به شمار می رود.

این کمربندی از مسیر جاده بابل به آمل ، شهید صالحی و گنج افروز گذشته و در جاده بابل به قائمشهر و در روستای ' هتکه پشت ' به طول ۱۶ و نیم  کیلومتر به پایان می رسد.

تاکنون برای این طرح بیش از  یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها