امروز : 30 فروردین 1403

معاون برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری محمودآباد:

پرداخت 600 میلیارد تسهیلات به صنایع در محمودآباد

کد خبر : 89766 26 دی 1398
پ

حق شناس معاون برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری محمودآباد گفت: ۶ واحد صنعتی این شهرستان که به صورت نیمه فعال یا راکد بوده است، با پیگیری‌های بعمل آمده در کار گروه موانع تولید محمودآباد مجدد فعال شد. ‎

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان محمودآباد ظهر روز پنج شنبه 26 دی ماه به ریاست صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری شهرستان محمودآباد و مدیران ادارات و فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای صنعتی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

صدیقه حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید اظهار کرد: به‌منظور تقویت و رونق بخشی به فعالیت‌های واحدهای صنعتی مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از ابتدای امسال به واحدهای متقاضی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد پرداخت شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از مجموع ۱۲۰ واحد صنعتی شهرک شهدای محمودآباد در حال حاضر ۶۰ واحد فعال، ۴۲ واحد غیر فعال و ۱۸ واحد در حال احداث است.

معاون برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری محمودآباد خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ اشتغال در سامانه رصد این شهرستان ثبت شده است.

حق شناس گفت: ۲۱ کار گروه رفع موانع تولید و اشتغال در محمودآباد با هدف بهبود کسب و کار، اخذ تسهیلات و رفع مشکلات انشعاب آب، برق و گاز و احیای واحدهای راکد تشکیل شده که همگی در راستای افزایش سرانه اشتغال در شهرستان است.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری