En امروز : 8 اردیبهشت 1403

نهمین جلسه مدیریت پسماند روستاهای بخش کلار

کد خبر : 89769 25 دی 1398
پ

پنج شنبه : 25 دی 1398 ‎

به گزارش روابط عمومی بخشداری کلار ؛ نهمین جلسه ماهانه و مستمر کمیته پسماند روستاهای بخش کلار با حضور بخشدار و سایر مدعوین رأس ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/10/25 پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الهی در محل بخشداری کلار منعقد گردید.

 

در ادامه پس از تبادل و استماع نظرات حاضرین تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید.

 

1 - مقرر گردید دهیاریهای چارز و یالبندان در خصوص برگزاری کارگاههای آموزشی مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدأ ویژه دانش آموزان مدارس حوزه استحفاظی اقدام لازم را معمول و گزارش اقدامات صورت گرفته را به این بخشداری منعکس نمایند.

2 - مقرر گردید دهیاریهای تابعه در خصوص برگزاری کارگاههای آموزشی مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدأ برای اهالی و روستائیان در ماه آتی (بهمن ماه 98) اقدام لازم را معمول و گزارش برگزاری کارگاه آموزشی را بصورت مصور به این بخشداری منعکس نمایند.

3 - مقرر گردید دهیاریهای تابعه در زمینه تدوین برنامه های اجرایی در حوزه مدیریت پسماند از ظرفیت و تجربیات دهیاری یالبندان استفاده لازم را بعمل آورند.

4 - مقرر گردید دهیاران تابعه نسبت به پیش بینی اعتبار لازم و مناسب در بودجه سنواتی سال 99 به منظور اجرای منظم و مستمر برنامه های تدوین شده در حوزه پسماند اقدام لازم را معمول نمایند.

5 - مقرر گردید دهیاریهای تابعه در خصوص نصب بنرهایی با مضامین مدیریت بهینه پسماند جهت ترغیب و تشویق اهالی و روستائیان برای مشارکت در این مهم اقدام لازم را بعمل آورند.

6 - مقرر گردید پیرو مصوبات جلسه قبل دهیاران تابعه موضوع حفر گودال جهت دفن زباله های تر را بصورت خانه به خانه پیگیری و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اینخصوص را در جلسه آتی ارائه نمایند.

7 - مقرر گردید دهیاران تابعه بخش کلار در خصوص جمع آوری زباله های خشک تفکیک شده ضمن انجام هماهنگی های اولیه از ظرفیت دهیاری یالبندانسرا استفاده نمایند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری