امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار عباس آباد :

خبرنگاران در تمامی حوزه ها می توانند مطالبه گری کنند .

کد خبر : 89773 29 دی 1398
پ

فرماندار شهرستان عباس آباد در نشست هم اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان گفت : خبرنگاران در تمامی حوزه ها در جهت تنویر افکار عمومی می توانند مطالبه گری نمایند . ‎

در نشست هم اندیشی ؛ عباس همپا فرماندار شهرستان عباس آباد  ،  مسلم قبادیان معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و سعید جعفری رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان با اصحاب رسانه و خبر  و مدیران کانال های خبری  مجازی شهرستان عباس آباد ؛ که در محل  سالن اجتماعات فرمانداری این  شهرستان  برگزار گردید ، پس از بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای مناسب در جهت ارتقاء آگاهی بخشی و اطلاع رسانی شفاف و به موقع از مجموعه اقدامات شهرستانی به شهروندان  مقرر شد ؛

خبرنگاران  بعنوان مشاورینی امین برای مجموعه مدیران ادارات شهرستان هستند ، بنابراین لازم است تعامل دوسویه بین مدیران و اصحاب رسانه ، خبر و مدیران خبری فضاهای مجازی  وجود داشته باشد .

لازم است در تمامی جلسات شهرستانی خبرنگاران حضوری فعال داشته باشند و مدیران ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی مکلفند در اطلاع رسانی به موقع و شفاف به تمامی صاحبان قلم و رسانه جهت انعکاس اخبار حوزه فعالیتی تسریع نمایند .

  مقرر شد به جهت ارتقاء حوزه روابط عمومی ،جلسه ای مشترک فی مابین مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی با روابط عمومی ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردد .

شناسه خدمات ادارات شهرستان تکثیر و در اختیار خبرنگاران قرار بگیرد

خبرنگاران در تمامی حوزه ها در جهت تنویر افکار عمومی می توانند مطالبه گری نمایند

عملکرد خبرنگاران ارزیابی می گردد .

در آستانه فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر ، نشست خبری فرماندار شهرستان عباس آباد با محوریت پروژه های قابل افتتاح ،  کلنگ زنی و ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردد .‌

نظارت مستمر بر بازار ، واحد های صنفی ، خبازی ها ، حمل و نقل درون شهری و برون شهری   بیشتر  شود و در این خصوص از سوی ادارات ذی  ربط اطلاع رسانی گردد.

ادارات مرتبط در جهت ایجاد نمایشگاهها و بازارچه های دائمی اقدامات لازم را معمول نمایند.

مدیران کانال های مجازی شهرستان در راستای تعامل خبری گام بردارند .

استقرار ادارات ، پیگیری ایجاد و احداث مجتمع فرهنگی ، اطلاع رسانی از روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام ادارات شهرستان از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود که مقرر گردید مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی در این خصوص شفاف سازی نمایند .

  • بخشی از عملگرایی و ملاک ارزیابی مدیران در گرو عمل به مصوباتی است که عصاره اراده جمعی و شهرستانیست . هرگونه قصور و بی مبالاتی و کم کاری موجب ضمان است و حتی جرم انگاری تلقی می گردد و نباید هزیته آن را بر نظام و اعتماد اجتماعب تحمیل کرد.
  • تلاش مضاعف شهرداران در آستانه شروع به کار ستاد خدمات سفر و تمهید مقدمات برای ساماندهی سواحل در کنار سایر اعضای ستاد های مذکور
  • مدیران در حدود قوانین موضوعه و مصوبات ستادها و کمیته ها ، شوراها و انجمن ها و کارگروها مکلف به پاسخگویی به شهروندان و اصحاب رسانه  می باشند .
  • حضور متناوب برخی از نمایندگان و بی اطلاعی اغلب آنها از مصوبات گذشته و رئوس موضوع جلسات دعوت شده آن هم در جلسات پایه ورکنی شهرستان در راستای حق و ادای وظیفه بدون حضور مدیران که طبق قانون تکلیف به حضور در جلسات دارند را بخشی از آسیب  شناسی مدیریتی شهرستان می باشد که باید مورد توجه همه مدیران قرار بگیرد .
اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس