امروز : 7 اردیبهشت 1403

در اولین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد پاسداشت دهه فجرشهرستان بابل مطرح شد:

امروز دشمنان نظام سعی دارند با ابزارهای مختلف ذهن جوانان ما را نسبت به انقلاب تغییر داده و آنچه را که خودشان به آن مایلند سوق دهند که در این زمینه نقش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد پاسداشت دهه فجرو اصحاب رسانه بسیار پررنگ و حیاتی است.

کد خبر : 89813 30 دی 1398
پ

اولین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد پاسداشت دهه فجرشهرستان بابل به ریاست مهدی بادی کناری ، مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان و جانشین فرماندار در شورای روابط عمومی شهرستان بابل و با حضور اعضای شورای روابط عمومی شهرستان بابل تشکیل شد... ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل ، اولین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد پاسداشت دهه فجراین شهرستان به ریاست  مهدی بادی کناری ، مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان و جانشین فرماندار در شورای روابط عمومی شهرستان بابل و با حضور اعضای شورای روابط عمومی شهرستان بابل تشکیل شد.

در این جلسه بادی کناری ضمن تبیین اهداف گرامیداشت دهه ی مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود:یکی از عناصر مشارکت جدی مردم در برنامه ها و جشنهای دهه فجر استفاده از تبلیغات و رسانه است که در این باره با تنوع بخشی و ایجاد خلاقیت در اطلاع رسانی برنامه‌ها می‌توان زمینه حضور تمام اقشار مردم در مراسم دهه فجر را مهیا کرد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در دنیای کنونی افزود: امروز دشمنان نظام سعی دارند با ابزارهای مختلف ذهن جوانان ما را نسبت به انقلاب تغییر داده و آنچه را که خودشان به آن مایلند سوق دهند که در این زمینه نقش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد پاسداشت دهه فجرو اصحاب رسانه در هدایت اذهان جوانان به سمت مسیر درست بسیار پررنگ و حیاتی است.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر بابل، نخستین نشست این کمیته را فرصتی برای هماهنگی و جمع آوری برنامه‌ها و ایده‌های مختلف دانست و افزود: با توجه به اینکه این کمیته متشکل از اعضای شورای روابط عمومی شهرستان است ،می توان از ظرفیت سایر مدیران روابط عمومی ادارات و خبرنگاران و اصحاب رسانه  و با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات نو و جدید علاوه بر تدوین برنامه کمیته ارتباطات، سایر کمیته‌ها را نیز از این نظرات بهره‌مند سازیم.

در این جلسه تصمیماتی در خصوص پوشش خبری مناسب و گسترده توسط صدا وسیما ، اصحاب رسانه و فضای مجازی ، نشست مطبوعاتی اصحاب رسانه با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، تهیه مصاحبه های مردمی ،پوشش تصویری مناسبی از تمامی مراسم  و جشن ها  و ارسال پیامکهای انقلابی به شهروندان اتخاذ گردید.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها