امروز : 9 فروردین 1403

در کارگروه شورای آرد و نان شهرستان عباس آباد تاکید شد :

لزوم توجه به کیفیت پخت نان / تشدید نظارت ها بر واحد های خبازی

کد خبر : 89818 30 دی 1398
پ

فرماندار شهرستان عباس آباد در دهمین جلسه شورای آرد و نان این شهرستان بر لزوم توجه به کیفیت پخت نان و تشدید نظارت ها بر واحد های خبازی تاکید کرد . ‎

دهمین جلسه کارگروه ساماندهی گندم ، آرد و نان  به ریاست عباس همپا فرماندار شهرستان عباس آباد و مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی مرتبط در محل این فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان عباس آباد  بیان داشت : کیفیت بخشی در حوزه آرد و نان امری حیاتی  بوده  و باید در جهت  ارتقای سطح کیفی محصولات این حوزه با حساسیت ویژه وارد شد .

گفتنی است در این جلسه پس از بررسی درخواست ها و  نامه های  وارده مقرر شد :

  • اتحادیه خبازان با همکاری اداره غله و صمت نسبت به تجهیز باقیمانده واحد های خبازی به سیستم سوخت جایگزین اقدام لازم را معمول نماید .
  • با عنایت به دستورالعمل و نامه کارگروه استانی مبنی بر عدم استفاده از کیسه پلاستیکی در نانوائیها ، مقرر شد اتحادیه خبازان موضوع مطروحه را در اسرع وقت به کلیه  واحد های خبازی  سطح شهرستان اعلام نماید .
  • تاکید گردید اداره صمت با همکاری اعضای کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان ضمن تشدید نظارت و بازرسی از واحد های خبازی ، برنامه بازدید از واحد های خبازی را با محوریت : آموزش ، نحوه پخت ، اخطار در مورد آرد قاچاق ، ترکیب مواد افزونی ، رعایت شاخص های بهداشتی ، وزن چانه و عدم استفاده از پلاستیک تنظیم نمایند .
  • با پیگیری اتحادیه خبازان و هماهنگی دستگاههای ذی ربط ، برنامه همایش خبازان به منظور تبیین سیاست های ابلاغی شورای آرد و نان استان و شهرستان و آمادگی برابر دستورالعمل اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 99 ظرف 1 ماه آینده در شهرستان برگزار گردد.
  • تاکید گردید هرگونه افزایش یا کاهش آرد نانوائیها پس از طرح در جلسه ماهیانه شورای آرد و نان شهرستان   مسبوق به تصمیم  در این شورای   می باشد .

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس