امروز : 6 اردیبهشت 1403

سرپرست فرمانداری محمودآباد:

سردار سلیمانی یک شخصیت استثنایی بوده است

کد خبر : 89852 29 دی 1398
پ

علیرضا شریعت ظهر امروز در ستاد گرامیداشت چهل و یکمین بهار انقلاب در شهرستان محمودآباد اظهار کرد: سردار سلیمانی به تنهایی یک مکتب فرهنگی بزرگی بود که در عصر حاضر حادث شده و این لطف و عنایتی بوده که خداوند متعال به مردم مظلوم جهان داده است. ‎

سرپرست فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری سردار سلیمانی یک شخصیت استثنایی بوده است، گفت: سردار سلیمانی رشادت‌های خود را در میادین سخت و جبهه‌های فوق العاده خطرناک نشان داده است.

علیرضا شریعت ظهر امروز در ستاد گرامیداشت چهل و یکمین بهار انقلاب در شهرستان محمودآباد اظهار کرد: سردار سلیمانی به تنهایی یک مکتب فرهنگی بزرگی بود که در عصر حاضر حادث شده  و این لطف و عنایتی بوده که خداوند متعال به  مردم مظلوم جهان داده است.


وی تصریح کرد: همه مردم خودشان را متعلق به سردار سلیمانی می‌دانند و  هیچ جناح و تفکر خاصی حق ندارد این شهید را مصادره کند.


فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: همه ما به شهدا بدهکاریم و شهدا متعلق به همه آحاد جامعه بوده و به عنوان مثال شهید خانزاده و امثال آن مختص به خانواده خود و شهر خود نیستند بلکه مختص به کل جامعه  هستند.
شریعت با اشاره به اینکه هیچ جنگی مقدس نیست اما دفاع، مقدس است، گفت: خواسته شهدا کار برای مردم بوده و طبق فرمایش امام خمینی رحمةالله علیه، ما باید در مقابل مستضعفان، زاغه نشینان قد خم کرده و در  مقابل زورگویان عالم محکم ایستادگی کنیم.


وی ادامه داد: ما باید خدمات خود را روز به روز بیشتر کنیم و برای مردم عملکرد خود را بیان کرده و پاسخ خوبی داشته باشیم.
فرماندار محمودآباد عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی در اوج مظلومیت، مقتدرانه بوده است اما پیام شهادتش را از سرزمین شهیدان شنیدیم.


شریعت تاکید کرد: علیرغم اینکه شهادت سردار سلیمانی جامعه را شوکه کرده آن انتقام سخت، بعد از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بود و غرور ما را دو چندان کرده است.


وی یادآور شد: ما از سپاه مقتدر  سپاسگزاریم و امیدواریم همچنان این لباس سبز برقرار باشد، متاسفانه بعد از شهادت سردار سلیمانی حادثه دردناک سانحه‌ هوایی رخ داده که سپاه با شجاعت تمام آن را  خطای انسانی دانسته و آرزوی صبر برای خانواده‌های داغدار سانحه هوایی داریم.

 

اشتراک گذاری