امروز : 9 فروردین 1403

استاندار مازندران عنوان کرد:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مردمی و سمن ها برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و کاهش آسیب های اجتماعی

کد خبر : 89903 2 بهمن 1398
پ

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دیدار با اعضای ستاد دیه کشور، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد. ‎

اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور بهمراه علی استادی، مدیر کل زندان های استان و غمگسار، مدیرعامل ستاد دیه مازندران با احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان دیدار و گفتگو کردند.

احمد حسین زادگان در این دیدار افزود: اصلاح قانون در زمینه هایی نظیر قانون چک و مهریه می تواند موجب کاهش ورودی به زندان ها شود.

وی افزود : باید فرهنگ بیمه را در زندگی مردم نهادینه کرد تا در جریان حوادث طبیعی و اجتماعی، شاهد کمترین آسیب ها باشیم.

استاندار مازندران به نقش سمن ها در کاهش معضلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: سمن ها می توانند به ستاد دیه برای آزادی زندانیان کمک های موثری بنمایند.

وی بر ضرورت توجه به خلاقیت و نوآوری در فعالیت های ستاد دیه تاکید کرد و افزود: ستاد دیه استان برای جلب همراهی افکار عمومی باید از ظرفیت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی بهره گیرد.

حسین زادگان برای حمایت از ستاد دیه مازندران برای کارآمدی هر چه بیشتر اعلام ِآمادگی کرد.  

در این نشست؛ اسدالله جولایی به بیان گزارشی پیرامون فعالیت های ستاد دیه کشور پرداخت و افزود: ستاد دیه که رویکردی مردمی و عمومی دارد تلاش های ارزنده و ماندگاری در آزادی زندانیان غیرعمد داشته است.

وی افزود: تلاش برای اصلاح قانون چک و بیمه شخص ثالث از جمله فعالیت های ارزشمند ستاد دیه محسوب می شوند که نقش پرباری در کاهش تعداد زندانیان داشته است.

وی از نگاه استاندار مازندران به ستاد دیه  قدر دانی کرد. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها