En امروز : 31 فروردین 1403

بررسی مشکلات و مسایل تیم فوتبال نساجی و هواپیمایی بومی وارش با حضور استاندار مازندران

کد خبر : 89932 5 بهمن 1398فرهنگی
پ

در نشستی به ریاست استاندار مازندران، معاونین و برخی مدیران ستادی استانداری، بانک های عامل و دستگاه های اجرایی و مالک ایرلاین بومی وارش و تیم نساجی، مسایل و مشکلات این دو مجموعه و تصمیمات لازم برای تداوم قدرتمندانه فعالیت آن ها در راستای توسعه ورزش و نشاط اجتماعی و اقتصادی و رفاهی مردم اتخاذ گردید. ‎

استاندار مازندران در ابتدا با اشاره به این که نساجی امروز؛ تیمی متعلق به همه مازندران است، گفت: حمایت از تیم نساجی و تقویت زیرساخت های ورزشی این تیم همواره در برنامه استان بوده و خواهد بود.

حسین زادگان، با بیان این که همواره تلاش کرده ایم با کمک به حوزه ورزش در بخش های مختلف، زمینه تقویت نشاط اجتماعی و امید را در جامعه فراهم کنیم، تاکید کرد: تحقق این مهم در گرو حضور قدرتمندانه تیم های ورزشی استان در عرصه های مختلف است و نساجی نیز به عنوان نماینده پرغرور مازندران به این حمایت برای این که در جدول بماند و به رده های بالاتر صعود کند، نیازمند است.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ایرلاین بومی وارش را یک فرصت برای استان ارزیابی کرد و عنوان داشت: با عنایت به طرح های توسعه فرودگاه های مازندران، موافقتنامه تجارت ترجیحی ایران با کشورهای اوراسیا ، همسایگی با کشورهای cis و حوزه خزر می طلبد تا از مزیت ایرلاین بومی بسادگی عبور نکنیم و در تقویت آن تلاش کنیم.

مقام عالی دولت در استان، اظهار داشت: مذاکره با اکتائو، کشور قزاقستان، آستراخان، کشور آذربایجان، لری ارمنستان و ... و انعقاد تفاهم نامه های متعدد کاری فرصتی برای استفاده از مزیت ایرلاین بومی برای توسعه گردشگری و ایجاد خطوط پروازی است.

وی گفت: باید زمینه و فرصت نقش آفرینی در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ... برای سرمایه گذار فراهم شود.

رضا حدادیان، مالک تیم نساجی و ایرلاین بومی وارش از حمایت های استاندار در این دو بخش قدردانی کرد و دیدار با حسین زادگان را مثبت ارزیابی نمود و گفت: برای هرگونه ایفای نقش در توسعه صنعت حمل و نقل هوایی و تقویت تیم نساجی استقبال می کنیم.

مازندران در شمار 6 استانی است که بیس هواپیمایی دارد.

ایرلاین بومی وارش در دولت تدبیر و امید در استان استقرار یافته است. 34 درصد از پروازهای استان از طریق ایرلاین بومی وارش انجام می شود.

با توسعه زیرساخت ها و ارایه تسهیلات، مالک این هواپیمایی قول داد یک فروند دیگر به ناوگان این ایرلاین تا پایان امسال اضافه نماید.

گفتنی است در این جلسه مسایل مرتبط با توسعه هواپیمایی وارش در جهت رفاه مردم و اقتصاد استان و رفع موانع پیش رو در این راستا و نیازمندی های تیم نساجی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فوتبال ایران مورد طرح و بحث قرار گرفت و برخی تمیمات در این موارد اتخاذ شد. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری