En امروز : 10 فروردین 1403

دعوت رازجویان از سرمایه گذاران برای اجرای اسکله دریایی در سواحل مازندران

کد خبر : 89934 4 بهمن 1398فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از موافقت سازمان بنادر با کلیات طرح ساخت ۱۳۴ اسکله تفریحی در سواحل مازندران خبر داد و گفت؛ با پیگیری های استاندار این مهم اتفاق افتاد که انتظار می رود برای تحقق آن متولیان امور نسبت به این اتفاق نگاه ویژه ای داشته باشند. ‎

مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با کلیات طرح ساخت ۱۳۴ اسکله تفریحی در سواحل مازندران خبر داد و گفت؛ با پیگیری های استاندار و همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری این مهم اتفاق افتاد که انتظار می رود متولیان امور نسبت به این اتفاق نگاه ویژه ای داشته باشند تا هدف گذاری صورت گرفته به سرانجام برسد.

وی افزود؛ سرمایه گذاران جهت اجرایی شدن این‌ مهم می بایست در کف و سطح دریا با استخراج نقشه توپوگرافی نسبت به احداث اسکله اقدام نماید .

هزینه های راه اندازی اسکله برعهده متقاضیان می باشد که با سرمایه خودشان می بایست به سرانجام برساند و انعقاد قرارداد با متقاضیان نیز منوط به اخذ موافقت اصولی در حوزه گردشگری و گردشگری دریایی است.

در اجرای این طرح مقرر گردید قراردادها ۱۰ ساله باشد تا برای سرمایه گذاران توجیه اقتصادی داشته باشد چرا که طولانی بودن قراردادهای سالم سازی دریا منجر به افزایش درآمد پایدار می گردد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری