امروز : 31 فروردین 1403

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر

کد خبر : 89944 5 بهمن 1398اخبار فرمانداری
پ

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان به ریاست فرماندار قائم شهر و با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی برگزار شد ‎

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان به ریاست فرماندار قائم شهر و با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر یحیی یوسف پور در این جلسه بر لزوم برگزاری برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر با محوریت مردم تاکید کرد و گفت: این برنامه ها با رویکرد افزایش نشاط و وحدت در جامعه برگزار شوند.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش های مختلف است که مسولین از این فرصت نهایت استفاده را برای ارائه خدمات انجام شده ببرند.

فرماندار قائم شهر گفت: مدیران دستگاه های دولتی در برنامه های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند چراکه باید ارتباط با مردم در این ایام پش از پیش تقویت شود.

 یوسف پور با اشاره به حوادث اخیر گفت: کشور در شرایط حساسی قرار دارد و دشمنان نظام که در تمام توطئه های خود علیه انقلاب شکست خوردند قصد کمرنگ کردن حضور مردم در دهه فجر و انتخابات را دارند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی از تمام توان خود در سال جاری برای آسیب به نظام به ویژه بی اعتمادی و فاصله بین مردم و مسئولین استفاده کردند.

 فرماندار قائم شهر با اشاره به تشییع با شکوه پیکر سردار شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش و حضور هوشیارانه ملت در راهپیمایی هایی که در ماه های اخیر برگزار شد، گفت: مردم پایبندی خود را به نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی ثابت کردند و حالا نوبت ماست تا با تمام توان در خدمتشان باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد: هماهنگی جهت حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن در دستور کار ۱۴ کمیته ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قائم شهر قرار گیرد.

وی ادامه داد: کارگروه های مختلف از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد برای برگزاری این برنامه ها استفاده کنند و اجرای برنامه در مساجد و مناطق روستایی توجه ویژه داشته باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها