امروز : 10 فروردین 1403

دیدار فرماندار بابل با مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

دیدار فرماندار بابل با مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

کد خبر : 89945 5 بهمن 1398
پ

فرماندار ویژه شهرستان بابل با مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار و گفتگو کرد… ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، ولی زاده ، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان به اتفاق حجت الاسلام حاج باباییان، امام جمعه امیرکلا ، حاج اسماعیلی، بخشدار مرکزی این شهرستان و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر امیرکلا با مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرماندار ویژه شهرستان بابل از برگزاری باشکوه نماز جمعه در بخش‌های ششگانه شهرستان و شهر امیرکلا خبر داد و اعلام کرد: تعامل قابل توجه و بسیار مطلوبی بین ائمه جمعه و مسئولین شهری وجود دارد. وی با بیان اینکه شهرستان بابل با تقدیم ۱۷۴۶ شهید به نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایتخت شهدا در شمال کشور معروف شده است ؛عنوان کرد: در این شهرستان نماز جمعه با شکوه بسیار خاصی برگزار می گردد.

فرماندار بابل افزود: ائمه جمعه در سراسر کشور می توانند مهمترین عامل انسجام و وحدت میان مردم و مسئولین باشند. زیرا ائمه جمعه محور وحدت رویه و همدلی در جامعه هستند.

وی ائمه جمعه را در همه حال پشتیبان و مددکار مسئولین در راستای رفع مشکلات مردم جامعه  دانست.

در ادامه فرماندار بابل به اتفاق امام جمعه امیرکلا، بخشدار مرکزی و مسئولین شهر امیرکلا مسائل و مطالبی را پیرامون شهر امیرکلا و شهرستان بابل مطرح نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز بابل را یک شهری مذهبی و خوش نام و ولایی در سطح کشور معرفی کرد و افزود :با توجه به اینکه بابل زادگاه علمای بزرگی همچون آیت‌الله مرحوم روحانی ، آیت الله صالحی مازندرانی و بزرگان دیگری نیز هست در میان شهرستانهای کشور به نیکی از آن یاد می شود.

وی عنوان کرد: تا آنجایی که بنده خبر دارم مردم عزیز این شهرستان در نماز های جمعه با حضوری بسیار باشکوه و بی‌نظیر حاضر می شوند و این مرهون وحدت میان مسئولین و مردم و عملکرد خوب ائمه جمعه و مسئولین در قبال مردم عزیز این شهرستان می باشد.

در ادامه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به اتفاق فرماندار بابل، بخشدار مرکزی ، امام جمعه و مسئولین این شهر بر مزار شهدای واقع در آرامگاه شایستگان شهر امیرکلا حاضر شده و نسبت به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها