امروز : 6 اردیبهشت 1403

زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد نواخته شد

کد خبر : 90073 12 بهمن 1398
پ

زنگ انقلاب امروز 12 بهمن در دبیرستان شاهد شهرستان گلوگاه نواخته شد. سواری رانی صالح سحر با حضور فرماندار محترم شهرستان گلوگاه و رییس سازمان حمل و نقل جاده ای مازندران افتتاح شد. ‎

 

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه، فرماندار شهرستان گلوگاه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یوم الله نه یک کلمه بلکه یه طرح و بارش فکری و یک محتوای دینی و مکتبی است که در عصر امروز به دست بنیان گذار جمهوری اسلامی یک بازخوانی و باز تعریف جدید شد.

فریدون کلبادی نژاد افزود: ایام الله در بیداری مردم و بسیج عمومی نقش دارد و در دشمن شناسی و استعمار ستیزی ما تاثیر گذار است،استفاده کنیم از روزهای تاریخی و گرامی بداریم یاد شهیدان را و با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید پیمان کنیم.

وی در ادامه مطرح کرد: در گام دوم انقلاب چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب را جشن میگیریم و گرامی می داریم که با شعار قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی این را می طلبد که ما از چرایی انقلاب پرسش داشته باشیم و تحلیل کنیم، همانطور که اندیشمندان بزرگ در فلسفه انقلاب تحقیق و کار کرده اند.

کلبادی نژاد بیان کرد: هر انقلاب و نهضت رهبران خردمند و بزرگی را درون خود دارد و انقلاب ما نیز یک معمار کبیر و بی نظیر داشته است.

 پس از نواخته شدن زنگ انقلاب شرکت سواری رانی صالح سحر گلوگاه فرماندار محترم شهرستان گلوگاه و رییس سازمان حمل و نقل جاده ای مازندران افتتاح شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها