امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار قائم شهر از افتتاح طرح سرمایه گذاری در دهه مبارک فجر خبر داد:

کد خبر : 90125 13 بهمن 1398اخبار فرمانداری
پ

فرماندار قائم شهر خبر داد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۴۵ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد و ۴۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود. ‎

 

فرماندار قائم شهر خبر داد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۴۵ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد و ۴۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان به همراه رؤسای ادارات در نخستین روز از دهه مبارک فجر به دیدار آیت الله معلمی، امام جمعه قائم شهر رفتند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهداء تجدید بیعت کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف‌پور در این جلسه با بیان اینکه ویژگی انقلاب ما اسلامی بودن، مردمی بودن، دین‌محور و خدامحور بودن آن است، اظهار کرد: برای صیانت و پاسداشت این انقلاب و دستاوردهای آن باید در گام دوم  برای رشد و پیشرفت آن هم برنامه‌ریزی کنیم.

فرماندار قائم شهر ادامه داد: این ایام فرصتی است تا عملکرد دولت و نظام جمهوری اسلامی در قالب طرح‌ها و پروژه‌ها به مردم معرفی شود.

وی گفت که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۴۵ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد و ۴۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

یوسف پور افزود: امسال در دهه فجر ۳۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان به بهرداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی ۶ طرح با هزینه ای بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم آغاز می شود.
وی با اعلام اینکه ۳۱ پروژه مختص به بخش دولتی و ۱۱ پروژه هم مربوط به بخش خصوصی است، گفت: یکی از مهم ترین پروژه هایی که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد ساختمان پنج طبقه چند منظوره بیمارستان رازی است که با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده افتتاح شده است.
فرماندار قائم شهر با بیان اینکه چهار طرح کشاورزی با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، افزود: به مناسبت دهه فجر سه طرح بهداشتی نیز با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.
یوسف پور دیگر طرح های آماده افتتاح در قائم شهر را شامل سه طرح هادی روستایی، ۲ طرح برق رسانی، سه طرح راه و شهرسازی، ۲ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی،  ۶ طرح شهری، ۲ طرح کمیته امداد، چهار طرح اشتغال زایی، یک استخر پرورش ماهی، گازرسانی و توسعه و بهسازی کارخانه نساجی مازندران و افتتاح خانه محروم اعلام کرد.
فرماندار قائم شهر طرح هایی را که آغاز ساختشان دهه فجر امسال شروع می شود، شامل پارکینگ طبقاتی، زیرگذر مسجد رسول به کوچکسرا، زیرگذر ۱۶ متری اول به دوم، لندفیل دفن زباله و احداث سایت محل دفن در سطح شهرستان معرفی کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها