امروز : 4 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در آیین نواختن زنگ انقلاب در نخستین روز از دهه فجر:

باید دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بازگو شود

کد خبر : 90138 12 بهمن 1398
پ

استاندار مازندران در مراسم نواختن زنگ انقلاب تاکید کرد: باید دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب و تفاوت‌ها نسبت به رژیم گذشته برای نسل جوان بازگو شود تا دشمنان از غفلت جوانان سوء استفاده نکنند. ‎ ‎

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در مراسم نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ابتکار ساری بیان داشت: بعد از ۴۰ سال هنوز بسیاری از دستاوردها و خدماتی را که توسط خود مردم و فرزندان این مملکت در بخش های مختلف علمی، صنعتی، کشاورزی و زیرساخت ها ایجاد شده، به طور کامل برای مردم بویژه جوانان بازگو نکرده ایم.

وی ادامه داد: بدخواهان با بهره گیری از فضای مجازی از این فرصت سوء استفاده کرده و شبهاتی برای دانش آموزان و نسل جدید که شاید تاریخ ۴۰ سال پیش را مطالعه کافی نکرده اند، ایجاد کرده اند و یا شاید ما به عنوان مسئولان این کشور نتوانسته ایم به اندازه کافی تفاوت ها و دستاوردها را ترجمه کنیم و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را به نسل جدید و نسل هایی که مورد هدف هوشمندانه دشمن قرار گرفته اند، انتقال دهیم و وقایع را به خوبی تشریح کنیم.

حسین زادگان با اشاره به این که ماهیت دیکتاتوری رژیم پهلوی و ابعاد و آموزه های انقلاب اسلامی باید بدرستی تبیین شود، اظهار داشت: امروز در جایگاهی هستیم که به واسطه زحمات فرزندان این مملکت شاهد دستاوردهای علمی و فرهنگی از جمله استقلال سیاسی و فرهنگی کشور هستیم.

وی تاکید کرد: حاکمیت جمهوری اسلامی و اراده مردم امروز کاملا اثبات شده است. در کشوری که از نظر سیاسی و اجتماعی کاملا وابسته بوده، امروز متکی به آرای ملی و مردمی است و تصمیماتش را امروز خودش می گیرد و کسی نمی تواند مساله ای را به این کشور تحمیل کند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: در حوزه های مختلف نظامی و انتظامی نیز امروز این کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد و استخراج و مقایسه این دستاوردها امروز بر عهده تمامی دستگاه ها و نهادها و متولیان این مملکت بویژه آموزش و پرورش برای نسل جوان است. باید بازگو کنیم که پیشرفت های ما با کشورهای مشابه و دوره قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، کشوری که ۷۵ درصد نیاز دارویی خود را از کشورهای دیگر تامین می کرد امروز بیش از ۹۵ درصد نیازهای خود را در داخل تامین می کند که این به واسطه پشتکار فرهیختگان ماست.

استاندار مازندران اظهار داشت: امروز در تمامی حوزه ها از جمله در حوزه دانشگاه نیز تعداد مراکز آموزشی و دانشگاه ها و دانشجویان ما قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، امروز ما در این زمینه تراز جهانی داریم و این موفقیت ها باید بازگو شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها