امروز : 31 فروردین 1403

سرپرست فرمانداری محمودآباد :

افتتاح ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان در محمودآباد

کد خبر : 90248 10 بهمن 1398
پ

شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد گفت: ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان در محمودآباد افتتاح خواهد شد که از این رقم ۵۱ طرح با اعتباری بیش از ۳۳ میلیارد تومان از طرح‌های عمرانی دولتی بوده است. ‎

سرپرست فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه حدود ۳۳ میلیارد تومان از اعتبارات کل پروژه مربوط به بخش خصوصی است ، اظهار کرد: افتتاح بخش خصوصی شامل ۹ طرح خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی ۱۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: اعتبارات بخش‌های عمرانی و خدماتی به ترتیب ۲۲ میلیون و  ۳۰۰ هزار تومان و بخش خدماتی نیز حدود ۲۷ میلیارد تومان بوده است.

سرپرست فرمانداری محمودآباد در خصوص پروژه‌های ورزشی این شهرستان گفت: ۳ پروژه ورزشی در محمودآباد و اطراف آن وجود دارد که از این تعداد ۲ پروژه مربوط به بخش ورزشی افتتاح خواهد شد.

شریعت با اشاره به اینکه از تعداد کل پروژه‌ها ۲ طرح مربوط به افتتاح بخش‌های آموزشی است، ادامه داد:  ۷ پروژه صنعتی در این شهرستان افتتاح می‌شود که رقم خوبی برای توسعه صنعت این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهرک صنعتی تشبندان در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در حال بررسی بود، خاطرنشان کرد: رفع مشکل برق این شهرک به مرحله اجرایی رسیده است.
فرماندار محمودآباد یادآور شد: زمین ۶۰ هکتاری در شهرک صنعتی خریداری شده و تغییر کاربری آن از دیگر مشکلاتی است که باید به رفع آن پرداخته شود تا در اختیار سرمایه‌گذاران مربوطه قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری