امروز : 4 اردیبهشت 1403

افتتاح دفتر سرپرستی خانه سرباز صلح ایران در شمال کشور

کد خبر : 90276 15 بهمن 1398
پ

طی مراسمی دفتر سرپرستی خانه سرباز صلح ایران در شمال کشور افتتاح شد. ‎

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر دفتر سرپرستی خانه سرباز صلح ایران در شمال کشور با حضور سعدیه سهرابی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران ، نماینده ایثارگران ارتش استان مازندران، مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران و کهنه سربازان و نمایندگان این سازمان در ساری گشایش یافت.

سعدیه سهرابی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران نقش و کارکرد خانه سرباز صلح ایران را در انتقال دانش، تجربیات و نگرش های کهنه سربازان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت بر شمرد.

قاسم رحیمی مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران نیز ضمن تشریح چگونگی شکل گیری این سازمان به معرفی اقدامات انجام شده خانه سرباز صلح در گسترش فرهنگ صلح و حمایت از کهنه سربازان طی مدت فعالیت پرداخت.

در ادامه علی دامادی سرپرست خانه سرباز صلح در شمال کشور با اشاره به اینکه همواره در طول تاریخ از ایرانیان بعنوان ملتی صلح جو و نوع دوست یاد شده است ، یادآور شد کهنه سربازان و ایثارگران به سبب درک صحیح از تالمات و آسیب های جنگ می توانند بهترین منادیان فرهنگ صلح در جهان باشند.

وی افزود: نباید فرهنگ مقدس سربازی و دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور را با جنگ طلبی اشتباه گرفت و تلاش برای صلح بدون درک این تفاوت ها میسر نمی گردد.

خانه سرباز صلح ایران، یک سازمان مردم نهاد است که با محوریت سربازان دوران دفاع مقدس شکل گرفته و هویت بخشیدن به نقش سربازان مدافع ایران اسلامی، تقویت اتحاد و انسجام اقوام ایرانی و ادیان الهی در سطح کشور و مقابله با ایران هراسی، فراهم نمودن بسترهای کمک به مجروحان جنگی و خانواده هایشان، آموزش همگانی برای صلح، تلاش جهت بهبود شرایط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سلامت و بیمه، پیگیری مطالبات معطل مانده کهنه سربازان و ترویج فرهنگ صلح و دوستی را از رسالتهای خود می داند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها